تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دسترسی به اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 2 اسفندماه 1388  

 

تنها ۳۳ درصد تهرانی‌ها به اینترنت دسترسی دارند

 
 

براساس تحقیق از 1650شهروند تهرانی، 28 درصد تهرانی ها اصلاً کتاب مطالعه نمی‌کنند، 53 درصد اصلاً مجله مطالعه نمی‌کنند و 28 درصد نیز اصلاً روزنامه نمی‌خوانند. 

 
 

ایلنا - براساس تحقیق از 1650شهروند تهرانی، 28 درصد تهرانی ها اصلاً کتاب مطالعه نمی‌کنند، 53 درصد اصلاً مجله مطالعه نمی‌کنند و 28 درصد نیز اصلاً روزنامه نمی‌خوانند.

تنها 33درصد تهرانی ها به اینترنت دسترسی دارند که این دسترسی تأثیر معناداری بر روی زندگی روزمره شهروندان تهران دارد. این یکی از نتایج طرحی پژوهشی است که در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی اردیبهشت و خرداد امسال انجام گرفته و روز چهارم اسفند در سومین جشنواره پژوهش و نوآوری در حوزه مدیریت شهری که در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، ارائه خواهد شد.

سید حسین نبوی مدیر گروه جامعه شناسی فرهنگی جهاد دانشگاهی بخش هایی از نتایج این تحقیق را اعلام کرد. بنابراین پژوهش 28 درصد تهرانی ها اصلاً کتاب مطالعه نمی کنند، 53 درصد اصلاً مجله مطالعه نمی کنند و 28 درصد نیز اصلاً روزنامه نمی خوانند. جامعه آماری این تحقیق 1650 شهروند تهرانی است.

بر اساس همین گزارش تنها 11 درصد از تهرانی ها به رادیو گوش می دهند، اما 95 درصد آنها تلویزیون ایران را تماشا می کنند و از سوی دیگر 31 درصد نیز ماهواره تماشا می کنند. همچنین 25 درصد از شهروندان تهران به موسیقی پاپ و 31 درصد به سنتی علاقمند هستند. این پژوهش نشان می دهد که شهروندان تهرانی از میان کالاهای فرهنگی بیشترین زمان خود را پای تلویزیون ایران می گذرانند، اما علیرغم این، تلویزیون تأثیر معناداری بر روی زندگی روزمره شهروندان تهرانی ندارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed