تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: پیامک

تاریخ ارسال: شنبه، 17 بهمنماه 1388  

 

فرمانده ناجا: مسیج و ایمیل کنترل نمی‌شود اما کسی بخواهد تخلف کند امکان شناسایی هست

 
 

نمی‌توانم همه شگردها را آشکار کنم و اینکه افرادی کنترل اس.ام.اس‌ها و ای‌میل‌ها را ورود به حریم خصوصی مردم عنوان کرده‌اند، شایدمی‌خواهند ما را وادار کنند که شگردهایمان را بیان کنیم.  

 
 

نمی‌توانم همه شگردها را آشکار کنم و اینکه افرادی کنترل اس.ام.اس‌ها و ای‌میل‌ها را ورود به حریم خصوصی مردم عنوان کرده‌اند، شایدمی‌خواهند ما را وادار کنند که شگردهایمان را بیان کنیم.

به گزارش ایلنا، فرمانده نیروی انتظامی در رابطه با نحوه کنترل پیامک‌ها و ای‌میل‌ها، توضیح داد: من نمی‌توانم همه شگردها را آشکار کنم و اینکه افرادی آن را ورود به حریم خصوصی مردم عنوان کرده‌اند، شاید با این نوع اظهار نظرها می‌خواهند ما را وادار کنند که شگردهای خود را بیان کنیم.

او همچنین تصریح کرد که انتقاد و اعتراض آزاد است اما در مسیر قانونی، و اگر کسانی بخواهند به بهانه اعتراض، امنیت جامعه را به خطر اندازند، به مقدسات توهین کنند و از خطوط قرمز عبور کنند طبیعی است که نیروی انتظامی به وظایف خودش عمل می‌کند.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم از برقراری امنیت و آرامش به‌عنوان یک وظیفه اصلی نیروی انتظامی نام برد و گفت: وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت و آرامش در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه ماهیت امنیت به سمت نرم افزاری است‏، افزود: تلاش نیروی انتظامی بهره گیری از آموزش ها و حرفه گرایی است که در این زمینه با تربیت نیروی انسانی ماهر،استخدام تجهیزات و فن آوری های نوین سعی کرده آسیب هایی متوجه جامعه نشود.

احمدی‌مقدم تصریح کرد: شاخص های عمده پلیس استفاده از تکنولوژی های جدید ، دانش جدید و تقویت نیروی انسانی است که بعد اجتماعی در نیروی انتظامی باید تقویت شود تا ما بتوانیم امنیت عمومی را با مشارکت مردم بدست آوریم.

او اضافه کرد: امروز بدون مشارکت مردم تامین امنیت شدنی نیست.

فرمانده ناجا در پاسخ به این سوال که برای مقابله با توطئه در روزهای آینده چه برنامه‌ای دارید، گفت: دشمن کارش توطئه است و ما انتظاری به‌جز توطئه نباید از دشمن داشته باشیم.

وی افزود : نیروی انتظامی همه تلاش خود را برای تامین امنیت مردم در همه ابعاد انجام می‌دهد. چون در چنین فضاهایی وقتی مشکلات سیاسی در کشور به‌وجود می‌آید مسیر برای تروریست‌ها هم باز می‌شود، دشمن آز آب گل‌آلود به‌خوبی ماهی می‌گیرد و نیروی انتظامی با وجود همه این مسائل به‌خوبی توانسته در کنار دیگر نیروهای امنیتی، امنیت کشور را تامین کند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پاسخ به ای سوال که کنترل پیامک‌ها و ایمیل‌های افراد چگونه صورت می‌گیرد و آیا این کار ورود به حریم خصوصی افراد نیست؟ گفت: من نمی‌توانم همه شگردها را آشکار کنم و اینکه افرادی ان را ورود به حریم خصوصی مردم عنوان کرده‌اند شاید با این نوع اظهار نظرها می‌خواهند ما را وادار کنند که شگردهای خود را بیان کنیم، اما در کل امروز فن‌آوری‌های جدید ضمن اینکه ناامنی‌های جدیدی ایجاد کرده است، این امکان را هم می‌دهند که امنیت را به نحو بهتری برقرار کنیم.

وی افزود: با فن‌آوری‌های جدید این امکان فراهم است تا کسانی را که بخواهند به‌صورت انبوه از طریق پیامک فراخوانی کنند برای اغتشاش، این‌ها شناسایی شوند بدون اینکه نیاز به شنود باشد.

فرمانده ناجا تصریح کرد: بدانید که رفتار نیروی انتظامی قطعا مبتنی بر قانون است و به حقوق مردم هم احترام می‌گذارد و در عرصه حقوق خصوصی افراد هم مداخله نمی‌کند.

به گفته احمدی‌مقدم، امروز تکنولوژی‌های جدید این امکان را به پلیس می‌دهد که بدون اینکه تک تک افراد را کنترل کنیم خود بخود افراد قانون شکن، متخلف و توطئه‌گر را شناسایی کنیم.

احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: مردم ما مطمئن باشند که در کشور اینگونه نیست که رفتار، مکالمات و ارتباطات خصوصی آنها تحت کنترل باشد، اما سیستم‌های امنیتی طوری است که اگر کسی بخواهد تخلف کند امکان شناسایی او وجود دارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed