تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: شنبه، 17 بهمنماه 1388  

 

نشریه رایگان مترو به سوددهی بازگشت

 
 

مترواینترنشنال که بزرگ‌ترین گروه روزنامه رایگان در جهان است پس از کوچک کردن فعالیت‌ها و رشد سهم در بیش‌تر بازارهایش، بالاترین سود سه ماهه‌اش تاکنون را گزارش کرد.  

 
 

مترواینترنشنال که بزرگ‌ترین گروه روزنامه رایگان در جهان است پس از کوچک کردن فعالیت‌ها و رشد سهم در بیش‌تر بازارهایش، بالاترین سود سه ماهه‌اش تاکنون را گزارش کرد.

به گزارش ایسنا، مترو که به مسافران شهری در 19 کشور جهان روزنامه رایگان توزیع می‌کند، در سه ماهه چهارم 2009 سود عملیاتی 9.3 میلیون یورو را در مقایسه با ضرر 1.6 میلیون یورویی در مدت مشابه یک سال قبل کسب کرد؛ درآمد خالص این ناشر دو درصد کاهش سال به سال یافت.

این گروه سوئدی با پیش‌بینی کاهش جهانی درآمد تبلیغاتی که مدل کسب و کار این ناشر به آن وابسته است، بازارهای غیرسود ده را حذف و روزنامه‌های متعدد ضررده را به فروش رساند تا خود را با این وضعیت تطبیق دهد.

به گفته مدیر اجرایی مترو، این شرکت در وضعیت قوی‌تر در بیش‌تر بازارهای خود وارد سال 2010 شده و به تلاش برای کم کردن هزینه‌ها ادامه می‌دهد.

با شدت یافتن رکود اقتصادی در سال 2008، مترو پس از سال‌های متعدد توسعه ناچار شد کسب و کارش را به شدت و سرعت کوچک کند زیرا درآمدهای این ناشر در مقایسه با رسانه‌های چاپی سنتی به کاهش مخارج تبلیغاتی خیلی بیش‌تر حساس بود.

نتایج مالی تمام سال مترو بازتاب تغییر اوضاع است؛ این ناشر روزنامه در سال 2009 ضرر خالص 21.7 میلیون یورو را در مقایسه با 4.1 میلیون یورو سود در سال 2008 تجربه کرد؛ مجموع درآمد خالص آن نیز در سال 2009 در مقایسه با یک سال قبل 25 درصد کاهش یافت.

روزنامه مترو که کاملا از طریق تبلیغات تامین مالی می‌شود و به رایگان به مسافران سرویس‌های حمل و نقل شهری داده می‌شود، در سال 1995 در استکهلم سوئد راه‌اندازی شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed