تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 15 بهمنماه 1388  

 

محمدعلی رامین: رسانه‌ها در دهه فجر تذکر نمی‌گیرند

 
 

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این معاونت در دهه فجر به هیچ نشریه و رسانه ای تذکر و اخطار نمی دهد.  

 
 

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: این معاونت در دهه فجر به هیچ نشریه و رسانه ای تذکر و اخطار نمی دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ "محمدعلی رامین" عصر چهارشنبه در چهارمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها در حوزه مالیات در محل سازمان امور مالیاتی کشور، افزود: در این مدت تنها از رسانه ها مراقبت می شود، ضمن آنکه پس از این دوره نیز قرار است جشنواره ای خاص برگزار شود.

به گفته وی،‌ مطبوعات و خبرگزاری هایی که در راستای مقابله با جنگ نرم غرب و جلوگیری از ایجاد فضای تردید و سیاه نمایی اقدام کنند، در این جشنواره برگزیده خواهند شد.

رامین، ‌ایجاد شور و نشاط برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن را از شاخص های انتخاب رسانه های برتر عنوان کرد و گفت: قرار است در پایان دهه فجر بهترین ها در عرصه رسانه ها معرفی می شوند.

وی ضمن تشکر از روزنامه ها و رسانه هایی که تاکنون از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکراتی دریافت کرده اند، ‌اظهار امیدواری کرد:‌ این رسانه ها تذکرات را امری عبادی بدانند.

وی گفت: این معاونت می تواند به جای ارایه تذکرات، موارد را به دادستانی و یا کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای پیگیری های بعدی ارایه کند.

رامین، ارایه این تذکرات را برای جلوگیری از توقیف و لغو مجوز رسانه ها و مطبوعات دانست و گفت: این معاونت بدنبال پایداری و ماندگاری رسانه ها است و هم اکنون نظارت خاصی برای رسانه های کشور در نظر گرفته شده است.

وی با بیان آنکه ‌پرداخت مالیات از منظر توحید یک عبادت است، ‌اظهار داشت: اما از آنجا که این امر تفهیم نشده امری دنیایی به نظر می آید.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: رسانه ها برای فرهنگ سازی در این زمینه باید نقش اتاق فکر را برای جامعه اسلامی ایفا کنند.

وی با بیان آنکه ‌افرادی که توانایی بیشتری در تولید دارند باید بخشی از درآمد خود را به دیگران ارایه کنند تا همگان رشد یابند، گفت: در صورتی که مالیات با نگاه عبادی پرداخت شود ، بسیاری از مشکلات در این بخش کاهش می یابد.

رامین از رسانه ها خواست اطلاعات لازم در خصوص اقتصاد اسلامی را به مردم ارایه دهند تا بشریت از منجلاب کنونی خارج شود و‌ ادامه داد: ‌در صورتی که روزنامه های اقتصادی به دنبال ارایه مباحث اقتصاد اسلامی باشند، می توانند به عنوان الگو عمل کنند.

رامین اظهار امیدواری کرد: رسانه های اقتصادی بتوانند به ایجاد اقتصاد مستقل و جدا از جامعه جهانی کمک کنند.

در ادامه این مراسم "محمدحسین صفارهرندی" وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اشاره به نقش و تاثیر رسانه ها در پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، ‌گفت: ‌علاوه بر رسانه های دیداری و شنیداری، براساس فرهنگ موجود رسانه های میان مردمی نیز از نقش مهمی برخوردار هستند.

وی در خصوص وضعیت فرهنگ مالیاتی در کشور، افزود: از آنجا که در تاریخ همواره حاکمان ناصالح و ستمگر بر کشور حاکم بوده اند، مردم برای مبارزه با آنها مالیات پرداخت نمی کردند.

وی گفت:‌ پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی باید فتوای تازه ای در این زمینه منتشر شود به نحوی که اندیشه پرداخت مالیات در کشور حاکم شود.

صفار هرندی، فرهنگ سازی در این زمینه را از وظایف انواع رسانه ها و حتی رسانه های میان مردمی دانست و گفت: هرچند هم اکنون رضایت مناسبی از وضعیت پرداخت مالیات ها وجود دارد اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed