تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: زندگی دیجیتال

تاریخ ارسال: سه شنبه، 13 بهمنماه 1388  

 

سه‌چهارم کاربران قربانی کلاهبرداری اینترنتی!

 
 

بیش از سه‌چهارم (77 درصد) از کاربران اینترنت تاکنون با یک کلاهبرداری فیشینگ آنلاین مواجه شده‌اند.  

 
 

بیش از سه‌چهارم (77 درصد) از کاربران اینترنت تاکنون با یک کلاهبرداری فیشینگ آنلاین مواجه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، بر اساس تحقیقات یک شرکت مشاوره زندگی، 70 درصد انگلیسی‌ها از طریق ایمیل و اینترنت هدف تقاضاهای دروغین دریافت پول قرار گرفته‌اند. به‌علاوه دوسوم نیز که به آن‌ها اعلام شده بود در یک رقابت آنلاین برنده شده‌اند، به دروغ بودن آن پی بردند.

به گفته کارشناس کلاهبرداری این شرکت، گزارش مذکور فرصت خوبی برای یادآوری این نکته به مصرف‌کنندگان است که کلاهبرداران کارت و اطلاعات شخصی، همواره روش‌های جدید و پیشرفته‌ای برای دست یافتن به اطلاعات شخصی طراحی می‌کنند.

این شرکت با اشاره به آغاز جام جهانی در ماه ژوئن و رای‌گیری برای افتتاح بازی‌های المپیک 2012 که فرصت خوبی را برای کلاهبرداران و شیادان فراهم می‌کند، از مصرف‌کنندگان درخواست کرد هوشیار بوده و از اعتبار خریدهای انجام گرفته مطمئن شوند و مراقبت باشند اطلاعاتشان را در اختیار چه کسانی قرار می‌دهند.

فیشینگ ترفندی است که در آن کلاهبرداران با ارسال ایمیل‌هایی که به ظاهر از بانک، بخش IT یا منبع مورد اعتماد دیگری ارسال شده‌اند، اطلاعات شخصی کاربران را به دست می‌آورند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed