تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سخت‌افزار

تاریخ ارسال: دوشنبه، 12 بهمنماه 1388  

 

جدیدترین لیست نت‌بوک‌های برتر جهان

 
 

هم‌اکنون حدود یک ماه از آغاز سال 2010 می‌گذرد و کارشناسان با یک بررسی جدید لیست بهترین نت‌بوک‌های جهان که تا این تاریخ عرضه شده را منتشر کردند. 

 
 

هم‌اکنون حدود یک ماه از آغاز سال 2010 می‌گذرد و کارشناسان با یک بررسی جدید لیست بهترین نت‌بوک‌های جهان که تا این تاریخ عرضه شده را منتشر کردند.

به گزارش فارس به نقل از پی‌سی‌ورلد، نت‌بوک‌ها که در سال‌های اخیر به محبوب‌ترین رایانه‌های شخصی در دنیا تبدیل شده‌اند، سال 2010 میلادی را با موفقیت فراوان آغاز کردند. این رایانه‌های قابل‌حمل کوچک در نمایشگاه CES 2010 که اوایل سال جاری میلادی برگزار شد، نظر تمام کاربران را به خود جلب کردند و به صورت گسترده مورد استقبال قرار گرفتند.

هم اکنون که مدتی از آغاز سال جدید میلادی می‌گذرد و تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی جدیدترین محصولات خود را وارد بازارهای جهانی کرده‌اند، کارشناسان مرکز پی‌سی‌ورلد در یک بررسی جدید لیست برترین نت‌بوک‌های جهان را منتشر کردند.

NB205-310 توشیبا: این رایانه لوحی پردازنده مرکزی Atom N280 اینتل را با توان 1660 مگاهرتز در خود جا داده است و تصاویر را در نمایشگر 1/10 اینچی خود به نمایش می‌گذارد. حافظه داخلی این نت‌بوک 160 گیگابایت است و در بررسی انجام شده، رتبه "خیلی خوب " برای آن درنظر گرفته شده است.

Go سامسونگ: این رایانه لوحی دارای پردازنده مرکزی Atom N270 اینتل با توان 1600 مگاهرتز است که تصاویر را در نمایشگر 1/10 اینچی خود به نمایش می‌گذارد. حافظه داخلی این نت‌بوک 160 گیگابایت است و در بررسی انجام شده، رتبه "خیلی خوب " را کسب کرد.

N120 سامسونگ: این رایانه لوحی پردازنده مرکزی Atom N270 اینتل را با توان 1600 مگاهرتز در خود جا داده است و تصاویر را در نمایشگر 1/10 اینچی خود به نمایش می‌گذارد. حافظه داخلی این نت‌بوک 160 گیگابایت است و در بررسی انجام شده، رتبه "خوب " برای آن درنظر گرفته شده است.

Eee PC 1005HA ایسوس: این رایانه لوحی مجهز به پردازنده مرکزی Atom N280 اینتل با توان 1660 مگاهرتز می‌باشد و تصاویر را در نمایشگر 1/10 اینچی خود به نمایش می‌گذارد. حافظه داخلی این نت‌بوک 160 گیگابایت است و در بررسی انجام شده، رتبه "خیلی خوب " را از آن خود کرد.

IdeaPad S12 لنوو: این رایانه لوحی با پردازنده مرکزی Atom N270 اینتل با توان 1600 مگاهرتز تصاویر را در نمایشگر 1/12 اینچی خود به نمایش می‌گذارد. حافظه داخلی این نت‌بوک 160 گیگابایت است و در بررسی انجام شده، رتبه "خیلی خوب " برای آن درنظر گرفته شده است. وزن این محصول حدود 5/1 کیلوگرم و اندازه آن از نت‌بوک‌های معمول اندکی بزرگتر است.

Mini 5101 اچ‌پی: این رایانه لوحی پردازنده مرکزی Atom N280 اینتل را با توان 1660 مگاهرتز در خود جا داده است و تصاویر را در نمایشگر 1/10 اینچی خود به نمایش می‌گذارد. حافظه داخلی این نت‌بوک 160 گیگابایت است و در بررسی انجام شده، رتبه "خوب " برای آن درنظر گرفته شده است. این محصول برای مصارف تجاری مناسب‌تر است.

Eee Pc 1008HA ایسوس: این رایانه لوحی مجهز به پردازنده مرکزی Atom N280 اینتل با توان 1660 مگاهرتز است و تصاویر را در نمایشگر 1/10 اینچی خود به نمایش می‌گذارد. حافظه داخلی این نت‌بوک 160 گیگابایت است و در بررسی انجام شده، رتبه "خیلی خوب " برای آن درنظر گرفته شده است.

Aspire One 751h ایسر: این رایانه لوحی پردازنده مرکزی Atom Z520 اینتل را با توان 1330 مگاهرتز در خود جا داده است و تصاویر را در نمایشگر 6/11 اینچی خود به نمایش می‌گذارد. حافظه داخلی این نت‌بوک 160 گیگابایت است و در بررسی انجام شده، رتبه "متوسط " را کسب کرد.

NP-NC20 سامسونگ: این رایانه لوحی پردازنده مرکزی 1000 مگاهرتزی اینتل را در خود جا داده است و تصاویر را در نمایشگر 1/12 اینچی خود به نمایش می‌گذارد. حافظه داخلی این نت‌بوک 160 گیگابایت است و در بررسی انجام شده، رتبه "عالی " برای آن درنظر گرفته شده است.

Inspiron Mini 10 دل: این رایانه لوحی پردازنده مرکزی Atom Z530 اینتل را با توان 1600 مگاهرتز در خود جا داده است و تصاویر را در نمایشگر 1/10 اینچی خود به نمایش می‌گذارد. حافظه داخلی این نت‌بوک 160 گیگابایت است و در بررسی انجام شده، رتبه "خوب " برای آن درنظر گرفته شده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed