تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 7 بهمنماه 1388  

 

فروشندگان آنلاین انگلیسی سالانه ۴۰۰ هزار پوند کلاه سرشان می‌رود

 
 

فروشندگان آنلاین کالا و خدمات در انگلیس می گویند، کلاهبرداری در جهان مجازی به یک تهدید جدی مبدل شده و آنها به طور متوسط سالانه 400 هزار پوند به همین علت ضرر می کنند. 

 
 

فروشندگان آنلاین کالا و خدمات در انگلیس می گویند، کلاهبرداری در جهان مجازی به یک تهدید جدی مبدل شده و آنها به طور متوسط سالانه 400 هزار پوند به همین علت ضرر می کنند.

به گزارش فارس به نقل از تک وب، ششمین گزارش کلاه برداری های آنلاین که توسط موسسه سایبر سورس منتشر شده، نشان می دهد که 1.6 درصد از سفارشات ارسال شده توسط کاربران به شرکت های ارائه دهنده سرویس های فروش آنلاین جعلی بوده و با هدف کلاهبرداری انجام می شود.

بر همین اساس فروشندگان آنلاین 1.8 درصد از درآمد آنلاین خود را به علت کلاه برداری در سال 2009 از دست داده اند.

افزایش این کلاهبرداری ها موجب شده تا 70 درصد از فعالان این بخش سفارشات دریافتی را به صورت آنلاین کنترل کنند تا از صحت آنها اطمینان حاصل کنند.

این شرکت ها قصد دارند بر تعداد افرادی که سفارشات را کنترل می کنند بیفزایند تا در سال 2010 کمتر شاهد کلاه برداری باشند.

پیش بینی می شود امسال از کل حجم سفارشات 91 درصد به طور دستی بررسی شوند و فرایندهای دقیق تری در این زمینه پیش بینی شده و طراحی گردد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed