تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون

تاریخ ارسال: سه شنبه، 6 بهمنماه 1388  

 

سعیدلو: شبکه ورزش با همکاری صداوسیما راه‌اندازی می‌شود

 
 

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در نشست با اعضای شورای هماهنگی ورزش صداو سیما، با تاکید بر نقش صدا و سیما در توسعه و پیشبرد اهداف کلان ورزش کشور، بر تعاملی سازنده بین مسوولان دو سازمان تاکید کرد. 

 
 

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در نشست با اعضای شورای هماهنگی ورزش صداو سیما، با تاکید بر نقش صدا و سیما در توسعه و پیشبرد اهداف کلان ورزش کشور، بر تعاملی سازنده بین مسوولان دو سازمان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، در این نشست صمیمانه علی سعیدلو با اشاره به اینکه در جهت توسعه ورزش کشور، در زمینه همراهی، همفکری و تعامل رسانه ها حساب ویژه ای می کند، افزود: بی شک برای پیشبرد اهداف توسعه ای ورزش، باید جملگی دست به دست هم بدهیم تا با توجه به پتانسیل های موجود در ورزش کشور، از فرصت‌ها به خوبی بهره برداری کرده و جایگاه خود را در ورزش آسیا و جهان ارتقا بخشیم. خوشبختانه صدا و سیما با افزایش برنامه های ورزشی خود طی این سال‌ها و رویکردی که به مسائل اساسی و کلیدی ورزش خواهد داشت، می تواند مسوولان ورزش را هر چه بیشتر در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و به ویژه توجه به ارزش های انسانی و پهلوانی ورزش یاری و همراهی کند، من و همکارانم در سازمان ورزش این آمادگی را داریم که در تعاملی سازنده با مسوولان ورزش صدا و سیما، افق های تازه ای از همکاریها را در جهت توسعه ورزش تجربه کنیم.

معاون رییس جمهور با توجه به آن که ورزش همگانی اولویت سازمان تربیت بدنی است، گفت: معتقدم از دل ورزش همگانی، به ورزش قهرمانی و حرفه ای خواهیم رسید.

وی تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری اظهار داشتند ورزش همگانی، پایه ای برای فتح قله قهرمانی است، ما هم معتقدیم ورزش همگانی زیر بنای ورزش قهرمانی است.

رییس سازمان تربیت بدنی بر لزوم حمایت قانونی مجلس برای رفع مشکلات مالی ورزش تاکید کرد وافزود: علمی کردن ورزش و تصمیم گیری بر اساس متد علمی، از دیگر برنامه‌های سازمان تربیت بدنی است، ورزش تنها مقوله ای است که می تواند اعتماد به نفس جامعه را افزایش دهد.

وی اظهار کرد: صداوسیما با ساخت برنامه های جذاب ورزشی و پوشش رویدادها گام مهمی در این راستا برداشته است.

سعیدلو ادامه داد: برای رسیدن به این هدف باید دولتمردان و نمایندگان خانه ملت باافزایش اعتبارات بخش ورزش و نگاه ویژه به بودجه سازمان تربیت بدنی، رسانه ها به عنوان چشم وگوش ملت و کارشناسان و دانشگاهیان به عنوان همراهان ورزش شرایط را مهیا سازند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی گفت: یکی از مباحث مهم در تولید برنامه های ورزشی توجه به اقصی نقاط ایران اسلامی ،اگر به ورزش استانها و حتی روستا توجه شود شاهد شکوفایی بیشتر ورزش خواهیم شد.

رییس سازمان تربیت بدنی از مسوولان صدا وسیمای جمهوری اسلامی خواست به ورزش شهرستان‌ها بیشتر توجه کنند و اظهار کرد: توجه به ورزش استانها و پوشش رسانه ای رویدادهای ورزشی آنها باعث دلگرمی ورزشکاران و مربیانی که در شهر و استان خود فعالیت می کنند می شود.

وی از مسوولان صداوسیما خواست در پخش اخبار خود به رده های سنی پایه، ورزش شهرستانها ومربیان سخت کوش ورزش بیش از پیش توجه کنند.

سعیدلو گفت: برای آن که مسائل کارشناسی مطرح شده در برنامه های ورزشی مورد استفاده مسوولان ورزش کشور قرار گیرد بهتر است کارشناسان راهکارهای مسائل مطرح شده را ارائه دهند تا این گونه جلسات برای ورزش کشور مفیدتر واقع شود.

رییس سازمان تربیت بدنی خطاب به مسوولان تولید برنامه های ورزشی صداوسیما افزود: با تولید برنامه های کارشناسی و نقد سازنده در برنامه های ورزشی، با بهره گیری از کارشناس این امر عاملی برای پیشرفت ورزش و رشد آن شوید.

سعیدلو افزود: ورزش از پتانسیل های بالایی برخوردار است باید برای 70 میلیون ایرانی عاشق به ورزش کار کرد، بر همین اساس نیاز است شبکه ای مستقل به پوشش رویدادهای ورزشی اختصاص پیدا کند.

رییس سازمان تربیت بدنی گفت: تلاش من و همکارانم در این است تا با کمک و بهره گیری از تخصص مسوولان صداوسیما شبکه ورزش کشور راه اندازی شود.

معاون رییس جمهور از مسوولان سازمان صداوسیما و تربیت بدنی خواست تا با برگزاری نشست های تخصصی راهکار راه اندازی شبکه ورزش کشور را بررسی و هر چه سریعتر اجرایی کنند.

سعیدلو در پایان اظهار کرد: مسوولان و مدیران ورزش باید عاشق ورزش باشند، باید مسوولان ورزش تمام وقت در اختیار ورزش بوده و باانگیزه برای پیشرفت ورزش کشور تلاش کنند، باید با استفاده از نظر کارشناسان،متخصصان ،صاحبان اندیشه و دانشگاهیان و با برنامه شرایط را برای پیشرفت ورزش مهیا کرد.

این گزارش حاکی است در این جلسه که با حضوراعضای شورای هماهنگی ورزش صداو سیما برگزار شد، اعضای این شورا پیشنهادهای خود را در جهت بهبود وضعیت و توسعه ورزش ارایه کرده و نحوه تعامل و ارتباط بین مدیران دو سازمان و همینطور استفاده از ظرفیت های موجود در ورزش را در جهت ارتقا و پیشرفت هر چه بیشتر مورد توجه قرار دادند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed