تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 6 بهمنماه 1388  

 

استفاده خبرنگاران از رسانه‌های اجتماعی در گزارش‌های تحقیقی

 
 

بر اساس یافته‌های یک بررسی در آمریکا، وبلاگ‌ها و سایت‌های شبکه اجتماعی اکنون منابع مورد استفاده خبرنگاران برای گزارش‌های تحقیقی هستند. 

 
 

بر اساس یافته‌های یک بررسی در آمریکا، وبلاگ‌ها و سایت‌های شبکه اجتماعی اکنون منابع مورد استفاده خبرنگاران برای گزارش‌های تحقیقی هستند.

به گزارش ایسنا، طبق نظرسنجی انجام گرفته از 371 خبرنگار آمریکایی در روابط عمومی استراتژیک در دانشگاه جورج واشنگتن، 89 درصد آن‌ها از وبلاگ‌ها، 65 درصد از شبکه‌های اجتماعی و 55 درصد آن‌ها از سایت‌های میکرووبلاگ‌نویسی در بخشی از پژوهش خود استفاده می‌کنند.

این بررسی نشان داد که 72 درصد از خبرنگاران روزنامه و آنلاین و 58 درصد از خبرنگاران مجله، از سایت‌های شبکه اجتماعی برای پژوهش آنلاین قابل توجه استفاده می‌کنند، در حالی که خبرنگاران فقط اینترنتی بیش‌ترین استفاده را از توییتر می‌کنند.

به گفته معاون پژوهش Cision North America، نتایج این بررسی نشان داده است که استفاده رسانه‌های عمومی از شبکه های اجتماعی برای انجام تحقیق و گزارش به نقطه اوج رسیده، با این همه واضح است که رسانه‌های اجتماعی با وجود تکمیل کردن پژوهش خبرنگاران، جایگزین اتکای دبیران و خبرنگاران به منابع اصلی، بررسی حقایق و روش‌های سنتی دیگر در ژورنالیسم نمی‌شوند.

به اعتقاد 84 درصد از خبرنگاران مورد نظرسنجی، اخبار ارسال شده در شبکه‌های اجتماعی کمتر از اخبار خروجی‌های خبری سنتی قابل اطمینان هستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed