تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 4 بهمنماه 1388  

 

افزایش نگرانی کاربران از شبکه‌های اجتماعی و بانک‌های آنلاین

 
 

با افزایش فعالیت خلافکاران اینترنتی که کاربران شبکه اجتماعی و بانک‌های آنلاین را هدف می‌گیرند، مصرف‌کنندگان با ابراز نگرانی نسبت به امنیت اینترنت، اکنون به‌دنبال محافظت بهتر از اطلاعات شخصی هستند.  

 
 

با افزایش فعالیت خلافکاران اینترنتی که کاربران شبکه اجتماعی و بانک‌های آنلاین را هدف می‌گیرند، مصرف‌کنندگان با ابراز نگرانی نسبت به امنیت اینترنت، اکنون به‌دنبال محافظت بهتر از اطلاعات شخصی هستند.

به گزارش ایسنا، در بررسی جهانی انجام گرفته توسط فروشنده امنیتی RSA از حدود چهار هزار و 500 مصرف‌کننده، کاربران نسبت به ایمنی اطلاعات شخصی در اینترنت ابراز نگرانی کردند.

در این بررسی همچنین هزار و 100 مصرف‌کننده از کشورهای آسیایی سنگاپور، مالزی، هند، چین و ژاپن مورد نظرسنجی قرار گرفتند.

حدود 67 درصد کاربران آسیایی نیاز شبکه‌های اجتماعی برای تقویت سطح امنیت مورد استفاده برای اطلاعات شخصی کاربران را خاطرنشان کرده و خواستار حفاظت بهتر از هویت به هنگام اتصال به دوستان یا انجام تبادلات مالی آنلاین شده‌اند.

این شمار بسیار بالاتر از آمریکا و اروپا بوده که تنها 48 درصد کاربران در هر یک از این مناطق این مساله را مورد تاکید قرار داده‌اند.

طبق گزارش این فروشنده که شاخه امنیتی EMC است، 20 درصد از حملات آنلاین اکنون سایت‌های شبکه اجتماعی را هدف می‌گیرند که به مکان‌های مورد علاقه خلافکاران برای انجام کلاهبرداری، انتشار ویروس و سرقت اشتراک کاربر تبدیل شده اند.

86 درصد از پاسخ‌دهندگان در آسیا بابت مورد دسترسی قرار گرفتن یا سرقت اطلاعات شخصی آن‌ها از چنین سایت‌هایی ابراز نگرانی کرده‌اند.

حدود 94 درصد از کاربران آسیایی نیز در مقایسه با متوسط جهانی 86 درصد، نسبت به رخنه‌های امنیتی در سایت بانک‌های آنلاین ابراز نگرانی کردند و این نگرانی‌ها به پورتال‌های دیگر شامل مراقبت بهداشتی و سایت‌های دولتی نیز گسترش یافته‌اند.

به‌دلیل این نگرانی‌ها بوده که 88 درصد از کاربران آسیایی و 80 درصد از کاربران جهانی خواستار به‌کارگیری تکنیک امنیتی قوی برای شناسایی کاربران به هنگام ورود به سایت بانک شده‌اند.

اما با وجود نگرانی، تنها 75 درصد از مصرف‌کنندگان در این منطقه عنوان کرده‌اند نگرانی‌شان درباره امنیت بر تمایل به‌منظور فراهم کردن اطلاعات شخصی یا تعامل با چنین سایت‌هایی تاثیر می‌گذارد و حدود 92 درصد اظهار کرده‌اند در یک ماه گذشته یک تبادل بانکی آنلاین و 80 درصد یک خرید آنلاین انجام داده‌اند.

به گفته معاون ارشد RSA، هکرها به طور مداوم مهارت‌های خطرناک مانند آلوده کردن رایانه با تروژان‌ها و نرم‌افزارهای مخرب را بهبود داده و مردم را با فریب دادن به وب‌سایت‌های معتبری می‌کشانند که با نرم‌افزار مخرب آلوده شده‌اند اما آموزش و آگاهی مصرف‌کننده جزء نخستین لایه‌های دفاع در برابر جرایم آنلاین است و با وجود تمامی خطرات، سازمان‌ها به بهره‌گیری از بسیاری از مزایای اینترنت ادامه داده و مصرف‌کنندگان همچنان از مزایای آنلاین استفاده می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed