تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 3 بهمنماه 1388  

 

پولی شدن محتوای اینترنتی نیویورک تایمز

 
 

نیویورک تایمز قصد دارد با بازگشت به ایده قدیمی‌اش، برای دسترسی کامل به وب سایتش از سال میلادی آینده از خوانندگان هزینه مطالبه کند. 

 
 

نیویورک تایمز قصد دارد با بازگشت به ایده قدیمی‌اش، برای دسترسی کامل به وب سایتش از سال میلادی آینده از خوانندگان هزینه مطالبه کند.

به گزارش ایسنا، این روزنامه این بار شرط بسته که می‌تواند بدون کم شدن فروش تبلیغات اینترنتی‌اش، درآمد بیشتری از خوانندگان به دست آورد.

تحت طرحی که از سوی نیویورک تایمز تشریح شده، این روزنامه سیستمی را به‌کار می‌گیرد که به خوانندگان اجازه می‌دهد هر ماه برروی شمار محدودی از اخبار به رایگان کلیک کنند. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده تا خوانندگان اتفاقی را با مقالات رایگان جلب کند در حالیکه از افرادی که مایل به دریافت مطالب بیش‌تر از این سایت هستند، هزینه دریافت می‌کند.

این سیستم تا سال آینده برقرار نمی‌شود تا مدیران تایمز فرصت بیش‌تری برای ساخت این سیستم و سنجیدن جزییاتی داشته باشند که به آن‌ها نشان می‌دهند تلاششان ثمری خواهد داشت یا خیر.

مسائل محوری شامل تعیین هزینه درخواستی و شمار اخباری است که هر ماه به رایگان موجود خواهند بود. تنها نکته‌ای که تاکنون معلوم شده، دسترسی رایگان و نامحدود مشترکان نسخه چاپی نیویورک تایمز به وب سایت این روزنامه است.

بر مبنای یک بررسی اخیر، در حال حاضر حدود 150 روزنامه آمریکایی اشتراک‌های اینترنتی را وضع کرده‌اند که هزینه آن‌ها از یک دلار در ماه تا 35 دلار در ماه می‌رسد.

اما موفق‌ترین آن‌ها تاکنون وال استریت ژورنال بوده که در طول شش ماه تا سپتامبر 407 هزار مشترک الکترونیکی داشته است؛ هزینه اشتراک فقط آنلاین این روزنامه حدود هشت دلار در ماه است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed