تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 30 دیماه 1388  

 

بیل گیتس هم کاربر توییتر شد

 
 

بیل گیتس، یکی از بنیانگذاران مایکروسافت و چهره مشهور دنیای فن‌آوری، با آغاز ارسال پیام‌های توییت، به جمع اعضای سرویس میکرووبلاگ‌نویسی توییتر پیوست. 

 
 

بیل گیتس، یکی از بنیانگذاران مایکروسافت و چهره مشهور دنیای فن‌آوری، با آغاز ارسال پیام‌های توییت، به جمع اعضای سرویس میکرووبلاگ‌نویسی توییتر پیوست.

به گزارش ایسنا، صفحه توییتر بیل گیتس دارای علامت آبی ویژه ای است که برای مشخص کردن افراد مشهور استفاده کننده از این سرویس به‌کار برده می‌شود.

وی از واشنگتن که محل زندگیش است، چهار پیام توییت ارسال کرده و برای دریافت پیام از 40 اشتراک دیگر توییتر از جمله موتور جست‌وجوی جدید بینگ مایکروسافت ثبت‌نام کرد.

افرادی معروفی مانند ملکه اردن و باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا و همچنین سازمان اروپایی پژوهش هسته‌یی سرن از جمله اشتراک‌های توییتری بودند که گیتس به جمع هواداران آن‌ها پیوسته است.

البته در نخستین روز از عضویت گیتس در توییتر، بیش از 61 هزار نفر برای دریافت پیام‌هایش در توییتر به عنوان هوادار وی ثبت‌نام کردند و با انتشار خبر توییتری شدن بیل گیتس، شمار هوادارانش همچنان در حال افزایش است؛ بیل گیتس همچنین یک سال پس از ترک فیس بوک دوباره به این شبکه اجتماعی پیوست.

سرویس توییتر که از طریق رایانه و تلفن همراه قابل استفاده بوده به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های 140 کاراکتری یا کمتر به یکدیگر ارسال کنند و طی سال گذشته با افزایش محبوبیت، شاهد افزایش شمار کاربرانش به بالای 40 میلیون نفر بوده است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed