تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 30 دیماه 1388  

 

مدت نگه‌داری اطلاعات کاربران در «بینگ» کاهش یافت

 
 

مایکروسافت تحت فشار گروه‌های مدافع حریم خصوصی، پذیرفت تمامی اطلاعات جمع‌آوری شده در مورد کاربران در موتور جست‌وجوی بینگ را پس از شش ماه پاک کند. 

 
 

مایکروسافت تحت فشار گروه‌های مدافع حریم خصوصی، پذیرفت تمامی اطلاعات جمع‌آوری شده در مورد کاربران در موتور جست‌وجوی بینگ را پس از شش ماه پاک کند.

به گزارش ایسنا، مایکروسافت نخستین موتور جست‌وجوی بزرگی است که موافقت می‌کند اطلاعات کاربران را پس از شش ماه پاک کند.

این شرکت تاکنون آدرس‌های IP کاربران بینگ را پس از شش ماه نامشخص می‌کرد، با این همه به‌دنبال لابی گروهی از رگولاتورهای ملی اتحادیه اروپا که «گروه کاری ماده 29» نام دارند، پذیرفت تمامی اطلاعات ذخیره شده در مورد کاربران استفاده کننده از بینگ را پس از شش ماه پاک کند.

همین گروه با گوگل و یاهو نیز مذاکراتی داشته تا اقدام مشابه را در پیش بگیرند و اطلاعات جست‌وجوی کاربران را پاک کنند اما تاکنون تنها مایکروسافت پذیرفته که این اقدام را انجام دهد.

شرکت‌های اینترنتی در بحث مربوط به نگه‌داری اطلاعات استدلال می‌کنند، ثبت جست‌وجوهای گذشته به آن‌ها کمک می‌کند کارآمدی موتورهای جست‌وجوی خود را ارتقاء دهند.

اما به گفته مدافعان حریم خصوصی، این شرکت‌ها به‌منظور نمایش تبلیغات هدفمند که منبع اصلی درآمد آن‌ها است، از اطلاعات مذکور برای گردآوری اطلاعات مربوط به عادت‌های کاربران استفاده می‌کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed