تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: خبرگزاری

تاریخ ارسال: شنبه، 26 دیماه 1388  

 

قرارداد همکاری یاهو و آسوشیتدپرس برای استفاده از محتوا

 
 

آسوشیتدپرس و یاهو در حال نزدیک شدن به توافق برای قرارداد جدیدی هستند که محدودیت‌های بیش‌تری را به همراه داشته و احتمالا برچسب قیمت گزارش‌های این خبرگزاری را که در سایت خبری یاهو منتشر می‌شود، بالاتر می‌برد. 

 
 

آسوشیتدپرس و یاهو در حال نزدیک شدن به توافق برای قرارداد جدیدی هستند که محدودیت‌های بیش‌تری را به همراه داشته و احتمالا برچسب قیمت گزارش‌های این خبرگزاری را که در سایت خبری یاهو منتشر می‌شود، بالاتر می‌برد.

به گزارش ایسنا، این قرارداد که ممکن است ظرف چند هفته آینده به نتیجه برسد نمونه‌ای در حل مساله اساسی برخورد سازمان‌های خبری با پورتال‌های خبری بزرگ خواهد بود که به گفته برخی از ناشران خبری، به طور غیرمنصفانه از کار آن‌ها سود برده و ده‌ها میلیون دلار ضرر در درآمد به آن‌ها وارد می‌کنند.

آسوشیتدپرس در حال چانه‌زنی با گوگل، مایکروسافت و یاهو بر سر مفاد جدیدی است که در توزیع محتوای خبری این خبرگزاری در پورتال آن‌ها حاکم خواهد بود.

گوگل اعلام کره توافقی با آسوشیتدپرس دارد که به این شرکت اجازه می‌دهد محتوای این خبرگزاری را در سایت‌هایش میزبانی کند اما قرارداد آن‌ها اواخر ماه ژانویه به پایان می‌رسد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس که 1500 روزنامه آمریکایی عضو آن به شمار می‌روند در تلاش برای کنترل چگونگی و مکان نمایش مطالب اعضایش در سایت‌های خبری، پورتال‌های اینترنتی و در نتایج جست‌وجویی است که خوانندگان را به وب سایت‌های اعضایش هدایت می‌کنند.

این سازمان خبری اخیرا در حال آزمایش سیستمی برای برچسب‌زنی و ردگیری مقالاتش و احتمالا مقالات اعضایش برای اطمینان از مطابقت با مفاد توافق‌ها است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed