تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: مطالعات ارتباطی

تاریخ ارسال: سه شنبه، 22 دیماه 1388  

 

روزنامه‌ها هم‌چنان منبع اصلی دریافت اخبار

 
 

بر اساس یک بررسی جدید، با وجود تاثیر اینترنت بر پوشش خبری نشریات چاپی، بیشتر اخبار محلی در آمریکا همچنان توسط روزنامه‌ها فراهم می‌شوند.  

 
 

بر اساس یک بررسی جدید، با وجود تاثیر اینترنت بر پوشش خبری نشریات چاپی، بیشتر اخبار محلی در آمریکا همچنان توسط روزنامه‌ها فراهم می‌شوند.

به گزارش ایسنا، یافته‌های یک بررسی نشان داد که با تحلیل گزارش‌های خبری محلی در منطقه بالتیمور آمریکا به دست آمده، روزنامه‌ها و وب سایت‌های آنها 61 درصد از گزارش‌های اصلی یا اطلاعات جدید در مورد شش گزارش خبری مهم در طول یک هفته در ماه ژوییه را فراهم کرده‌اند، در حالیکه سهم مذکور برای شبکه های تلویزیونی و وب سایت‌های آن‌ها 28 درصد، شبکه‌های رادیویی و وب سایت‌هایشان هفت درصد و رسانه‌های جدید تمام اینترنتی چهار درصد بوده است.

طبق این بررسی که توسط بخش Project for Excellence in Journalism مرکز پژوهشی پیو انجام گرفته، 83 درصد از گزارش‌های رسانه‌های خبری محلی در مورد این شش گزارش خبری تکراری بوده و دربردارنده اطلاعات جدیدی نیست. همچنین 95 درصد از گزارش‌هایی که دربردارنده اطلاعات جدید بودند توسط رسانه‌های سنتی که بیش‌تر آن‌ها روزنامه بودند، منتشر شدند.

این بررسی استدلال رسانه‌های سنتی در مورد تکراری و تفسیری بودن محتوای ارایه شده توسط خروجی‌های خبری دیجیتالی را مورد پشتیبانی قرار داد.

البته مشخص نیست این نتایج که با مونیتور 53 خروجی رسانه‌یی از جمله روزنامه، تلویزیون و رادیو و همچنین فعالیت‌های تمام اینترنتی به دست‌ آمده، تا چه اندازه بازتاب عملکرد رسانه‌های خبری در مناطق دیگر این کشور هستند زیرا در نقاطی مانند سن دیه‌گو و مینیاپلیس رسانه‌های خبری آنلاین به منبع گزارشگری قابل توجهی تبدیل شده‌اند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed