ناشر روزنامه آلمانی برلینر کوریر قصد دارد ضمیمه خبری ویژه مخاطبان جوان را در اواخر سال جاری میلادی عرضه کند.
به گزارش ایسنا، هرچند تاریخ انتشار این ضمیمه هنوز مشخص نیست اما اقدام این ناشر بهدنبال عرضه موفقیتآمیز داین اشپیگل ازسوی مجله خبری اشپیگل در سال گذشته صورت میگیرد.
این نشریه که مخاطبانش خوانندگان 9 تا 12 سال هستند، از زمان آغاز به کار در ماه سپتامبر گذشته، با موفقیت قابل توجهی روبهرو شده و اکنون در تمامی روزنامهفروشیهای این کشور به چشم میخورد.
همچنین روزنامه هفتگی دی سایت نیز ابتکار مشابهی را با KinderZeit که خبر و سرگرمی برای مخاطبان هشت تا 12 سال فراهم میکند، انجام داده است؛ انتظار میرود نشریه برلینر کوریر به شکل ضمیمه روزهای یکشنبه بهعنوان بخشی از نشریه هفتگی آن عرضه شود.
این تلاشها با هدف بقای نشریههای چاپی از طریق معرفی آنها بهعنوان ابزار رسانهیی به مخاطبان جوان در زمانی صورت میگیرد که بهنظر میرسد اخبار دیجیتالی راه پیش رو باشند.
هر سه این روزنامهها سایتهای خبری دیجیتالی دارند، از این رو خوانندگان جوان نه تنها با مفهوم چاپی بلکه مهمتر از آن با برند این ناشران نیز آشنا میشوند.