تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: شنبه، 19 دیماه 1388  

 

مطبوعات آلمان مخاطبان جوان را هدف می‌گیرند

 
 

ناشر روزنامه آلمانی برلینر کوریر قصد دارد ضمیمه خبری ویژه مخاطبان جوان را در اواخر سال جاری میلادی عرضه کند.  

 
 

ناشر روزنامه آلمانی برلینر کوریر قصد دارد ضمیمه خبری ویژه مخاطبان جوان را در اواخر سال جاری میلادی عرضه کند.

به گزارش ایسنا، هرچند تاریخ انتشار این ضمیمه هنوز مشخص نیست اما اقدام این ناشر به‌دنبال عرضه موفقیت‌آمیز داین اشپیگل ازسوی مجله خبری اشپیگل در سال گذشته صورت می‌گیرد.

این نشریه که مخاطبانش خوانندگان 9 تا 12 سال هستند، از زمان آغاز به کار در ماه سپتامبر گذشته، با موفقیت قابل توجهی روبه‌رو شده و اکنون در تمامی روزنامه‌فروشی‌های این کشور به چشم می‌خورد.

همچنین روزنامه هفتگی دی سایت نیز ابتکار مشابهی را با KinderZeit که خبر و سرگرمی برای مخاطبان هشت تا 12 سال فراهم می‌کند، انجام داده است؛ انتظار می‌رود نشریه برلینر کوریر به شکل ضمیمه روزهای یکشنبه به‌عنوان بخشی از نشریه هفتگی آن عرضه شود.

این تلاش‌ها با هدف بقای نشریه‌های چاپی از طریق معرفی آن‌ها به‌عنوان ابزار رسانه‌یی به مخاطبان جوان در زمانی صورت می‌گیرد که به‌نظر می‌رسد اخبار دیجیتالی راه پیش رو باشند.

هر سه این روزنامه‌ها سایت‌های خبری دیجیتالی دارند، از این رو خوانندگان جوان نه تنها با مفهوم چاپی بلکه مهم‌تر از آن با برند این ناشران نیز آشنا می‌شوند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed