یاهو قراردادهای جدیدی برای ارائه برخی خدمات خود از طریق تلویزیون منعقد کرده اما به نظر می رسد رقبای جدید یاهو هم با ارئه خدمات متنوع قصد دارند از این شرکت عقب نمانند.
به گزارش فارس به نقل از بیزینس ویک، یاهو چندسالی است سرویسی به نام Connected TV را راه اندازی کرده که دسترسی به برخی برنامه های کاربردی اینترنتی را از طریق تلویزیون ممکن می کند.
یکی از رقبای جدید یاهو DivX است که پلاتفورم نرم افزاری موسوم به DivX TV را برای مشاهده فیلم و انواع محتوای تحت وب بر روی تلویزیون ابداع کرده است. DivX TV با تلویزیون ها، دستگاه های پخش بلو –ری و کنسول های بازی سازگار است.
شرکت ال جی قصد دارد از DivX TV در دستگاه های پخش بلو –ری و سیستم های سینمای خانگی خود استفاده کند. DivX TV دسترسی به سرویس های پخش فیلم تحت وب و ویدیوهای رایگان موجود در فضای مجازی را امکان پذیر می کند.
DivX TV با سایت های به اشتراک گذاری عکس و شبکه های اجتماعی نیز سازگاری دارد.
یکی دیگر از رقبای نوظهور در این عرصه Vudu است که برای ارائه خدمات مشابه قراردادهایی را با سانیو، سامسونگ، شارپ و توشیبا منعقد کرده است.