تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: سینما - تئاتر

تاریخ ارسال: دوشنبه، 14 دیماه 1388  

 

فیلم‌های سینمایی یک‌بار مصرف می‌شوند

 
 

نقض گسترده قانون کپی رایت برای فیلم های سینمایی توسط کاربران متخلف اینترنت، استودیوهای فیلم سازی و شرکت های کرایه فیلم را به فکر اجرای ابتکار عمل جدیدی انداخته است. 

 
 

فارس - نقض گسترده قانون کپی رایت برای فیلم های سینمایی توسط کاربران متخلف اینترنت، استودیوهای فیلم سازی و شرکت های کرایه فیلم را به فکر اجرای ابتکار عمل جدیدی انداخته است.

به گزارش نیویورک تایمز، این استودیوها و شرکت های کرایه دی وی دی و فیلم درصدد طراحی فرمت دیجیتال جدیدی هستند که با انواع دستگاه های پخش الکترونیک سازگار باشد و هم یک بار مصرف باشد و بعد از یک بار مشاهده فیلم از این طریق دیگر آن فیلم قابل مشاهده نباشد.

با تکمیل این فرمت، علاقه‌مندان می توانند فیلم های سینمایی و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه را خریداری کرده و یکبار آنها را مشاهده کنند. ولی این فرمت به گونه ای طراحی شده که بعد از یکبار مشاهده فیلم دیگر قابل استفاده نباشد.

قرار است اولین نمونه از فیلم های سازگار با این فرمت هفته آینده در نمایشگاه CES در لاس وگاس در معرض دید عموم قرار بگیرد.

تعدادی از استودیوهای بزرگ فیلم سازی شامل Warner Brothers، NBC Universal، Sony، Paramount ، Fox در این طرح همکاری می کنند، هر چند والت دیسنی هنوز در این زمینه حاضر به همکاری نشده است.

از میان شرکت های فناوری Microsoft، Cisco Systems، Comcast، Intel ، Best Buy با طرح یاد شده همکاری می کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed