تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: جامعه ‌اطلاعاتی

تاریخ ارسال: جمعه، 11 دیماه 1388  

 

درآمدزایی میلیارد دلاری اقتصاد مجازی آمریکا

 
 

بنا بر پیش‌بینی کارشناسان، ارزش کالاهای مجازی مانند سلاح‌ها یا بطری‌های دیجیتالی که در آمریکا مبادله می‌شوند تا پنج سال آینده به پنج میلیارد دلار می‌رسد. 

 
 

بنا بر پیش‌بینی کارشناسان، ارزش کالاهای مجازی مانند سلاح‌ها یا بطری‌های دیجیتالی که در آمریکا مبادله می‌شوند تا پنج سال آینده به پنج میلیارد دلار می‌رسد.

به گزارش ایسنا، فروش کالاهای مجازی در آسیا به حدود پنج میلیارد دلار رسیده و به سرعت رشد می‌کند. برای بسیاری از افراد کالاهای مجازی یکی از جذاب‌ترین گرایش‌ها در فن‌آوری بوده و به رشد عظیم بخش بازی اجتماعی کمک می‌کنند.

پلی فیش که یک شرکت بازی اجتماعی است که دو سال پیش آغاز به کار کرد و امروز 11 بازی آنلاین و بیش از 61 میلیون کاربر دارد که در سراسر جهان بازی می‌کنند، معتقد است کالاهای مجازی به ثروت بیش‌تر منتهی شده و فروش آن‌ها در موفقیت این شرکت حیاتی است.

فروش کالاهای مجازی مانند مبلمان اتاق‌های مجازی کاربران در کنار تبلیغات داخل بازی جز مدل‌های درآمد این شرکت به شمار می‌رود. اما تنها بازیکنان آنلاین کلیشه‌ای نیستند که حاضرند پول واقعی را برای خرید کالاهای مجازی در یک وب سایت صرف کنند بلکه بسیاری از افرادی که برای در ارتباط ماندن با دوستان به انجام بازی‌های اینترنتی می‌پردازند به خرید کالاهای مجازی برای خود یا آن‌ها اقدام می‌کنند.

شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و مای اسپیس در رشد اولیه کالاهای مجازی مهم بوده‌اند و کاربران این شبکه‌ها می‌توانند برای کالاهای مجازی مانند کارت‌های تولد یا گل‌های دیجیتالی پول مجازی پرداخت کنند.

توجه به این نکته که از 15 برنامه محبوب فیس‌بوک، دو‌سوم بازی هستند و این 10 بازی بیش از صد میلیون کاربر در ماه جلب می‌کنند، نشان می‌دهد ارزش زیادی در این بازار نهفته است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed