به اعتقاد کارشناسان طراحی در سایت «برند نیو»، بینگ مایکروسافت بدترین نماد شرکتی بوده و لوگوی جدید MSN پس از آن در مکان دوم قرار دارد.
به گزارش ایسنا، وبلاگ تاثیرگذار «برند نیو» برای تعیین بهترین لوگوهای طراحی شده از خوانندگانش نظرسنجی کرده و بینگ به دریافت عنوان بدترین برند مفتخر شده است.
انتقاد اصلی متوجه شکل رسم هر دوی این لوگوهاست که به صورت افقی کشیده شدهاند. اما AOL که به تازگی برند جدیدی را عرضه کرده است، بهترین نماد سال 2009 شناخته شد.
گفتنی است به تازگی شرکت کوچکی به نام بینگ اینفورمیشن دیزاین با متهم کردن مایکروسافت به نقض کپیرایت، از این موتور جستوجو به دلیل استفاده از نام بینگ شکایت کرده است.