تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: جمعه، 20 آذرماه 1388  

 

برای مقابله با گوگل، ناشران آلمانی سرویس مشترک راه‌اندازی می‌کنند

 
 

ناشران روزنامه آلمانی برای دفاع در برابر موتورهای جست‌وجویی مانند گوگل که اخبار آنلاین رایگان عرضه می‌کنند، به‌دنبال راه‌اندازی وب‌سایت مشترکی برای فروش مقالات هستند. 

 
 

ناشران روزنامه آلمانی برای دفاع در برابر موتورهای جست‌وجویی مانند گوگل که اخبار آنلاین رایگان عرضه می‌کنند، به‌دنبال راه‌اندازی وب‌سایت مشترکی برای فروش مقالات هستند.

به گزارش ایسنا، برخی از بزرگ‌ترین ناشران ملی آلمان مانند اکسل اسپرینگر، دومومن شوبرگ و WAZ Mediengruppe در حال گفت‌وگو درباره نحوه فروش محتوا در وب هستند.

بر اساس گزارش فایننشیال تایمز به نقل از منابع آگاه، برخی از این ناشران پروژه‌های مشترک را مدنظر دارند و برخی دیگر به دنبال ایجاد پلت‌فرم‌های اختصاصی هستند اما این مذاکرات هنوز در مرحله غیرعلنی است.

پس از مشاهده کاهش درآمد تبلیغاتی تا 4.3 درصد و رسیدن آن به 6.5 میلیارد یورو در سال گذشته، ناشران روزنامه آلمانی حتی با وجود موج کاهش هزینه‌هایی که اتاق‌های خبری این کشور را فراگرفت، در انتظار نتایج پایان سال ضعیف‌تری هستند.

طبق اعلام انجمن ناشران روزنامه آلمان، فروش روزنامه‌ها در سه ماهه دوم سال جاری 2.5 درصد کاهش یافته و تنها روزنامه بیلد بیش از سه میلیون نسخه فروش داشته است.

این باور که خوانندگان به پرداخت پول برای ژورنالیسم باکیفیت متمایل هستند، محور طرح ناشران برای روی آوردن به اینترنت به عنوان منبع اشتراک و همچنین درآمد تبلیغاتی هستند.

همچنین پیشرفت در سیستم‌های پرداخت آنلاین ناشران را مطمئن ساخته می‌توانند سیستم پرداخت با یک کلیک ساده را برای کاربران اینترنتی علاقه‌مند به مشاهده مقالات عرضه کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed