تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تازه‌های نشر

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 18 آذرماه 1388  

 

کتاب‌های «درآمدی بر نظریه ارتباطات جمعی» و «روزنامه‌نویسی» تجدید چاپ شد

 
 

چاپ سوم کتاب درآمدی بر نظریه ارتباطات جمعی و چاپ دوم کتاب روزنامه‌نویسی از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد. 

 
 

چاپ سوم کتاب درآمدی بر نظریه ارتباطات جمعی و چاپ دوم کتاب روزنامه‌نویسی از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.

کتاب درآمدی بر نظریه ارتباطات جمعی نوشته دنیس مک‌ کوایل یکی از برجسته‌ترین نظریه‌پردازان حوزه مطالعات ارتباطی و رسانه‌ای است که توسط پرویز اجلالی ترجمه و منتشر شده است‌.

این کتاب برای نخستین بار در سال 1382 منتشر شد که به دلیل نیاز مخاطبان و استقبال علاقه‌مندان این حوزه به چاپ سوم نیز رسیده و از هم‌اکنون در اختیار آن‌ها قرار گرفته است‌.

نویسنده در کتاب یاد شده نظریه را مجموعه‌ای از تصورات با منشأ و اعتبار گوناگون جهت تبیین و تفسیر پدیده تعریف می‌کند و معتقد است بیشتر نظریه‌ها در‌باره عمل رسانه‌های جمعی به نوعی دارای جهت‌گیری ارزشی هستند و در مطالعات ارتباطات جمعی نمی‌توان از درگیر شدن با ارزش‌های بنیادی و ناهمخوان پرهیز کرد.

اثر حاضر در 10 فصل تنظیم شده و موضوع اصلی آن به رابطه رسانه و دولت‌، جامعه و فرهنگ و جایگاه کاربرد رسانه‌ها در متن شرایط اجتماعی اختصاص دارد و دارای رویکرد جامعه شناختی است‌.

همچنین کتاب دیگری که در این حوزه تجدید چاپ شده چاپ دوم کتاب روزنامه‌نویسی است که توسط وینفوردهیکس، سالی آدامز و هریت گیلبریت نگارش یافته و توسط علیرضا باستانی ترجمه شده است‌.

این اثر در 5 فصل تدوین شده که خواننده طی آن با سبک‌های مختلف نگارش‌‌، روش‌های صحیح تهیه خبر، تنظیم مقاله، نقد و تحقیق آشنا می‌شود. در واقع کتاب روزنامه‌نویسی راهنمای عملی برای تمام کسانی است که به نوعی در این حرفه فعالیت داشته و دستی بر قلم دارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed