تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: شرکت‌های آی‌تی

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 18 آذرماه 1388  

 

مایکروسافت و یاهو علیه گوگل هم قسم شدند

 
 

شرکت‌های یاهو و مایکروسافت به طور رسمی اعلام کردند که برای اشتراک در بازار جستجوگرهای وب به توافق رسیده‌اند.  

 
 

شرکت‌های یاهو و مایکروسافت به طور رسمی اعلام کردند که برای اشتراک در بازار جستجوگرهای وب به توافق رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس، پایگاه اینترنتی "تک اسپوت" اعلام کرد؛ شرکت‌های یاهو و مایکروسافت به طور رسمی اعلام کردند که برای اشتراک در بازار جستجوگرهای وب به توافق رسیده‌اند.

در حقیقت اتحاد این دو شرکت را می‌توان به عنوان راهکاری برای جلوگیری از رشد بی‌رویه سهم گوگل در بازار موتورهای جستجوگر اینترنتی دانست.

وکلای گران قیمت این دو شرکت مذاکره را از ماه اکتبر آغاز کرده و امروز به توافق نهایی دست پیدا کردند.

بر طبق این توافق تا پایان 10 سال آتی مایکروسافت متعهد شد که در نتایج جستجوی بینگ که از فناوری یاهو استفاده می‌کند، نام یاهو را هم ذکر کند و در مقابل یاهو نیز حق تبلیغات و کسب در آمد را در هر دو سایت برای خود محفوظ می‌دارد.

این معامله هنوز قطعی نشده و باید به امضای دولت آمریکا نیز برسد اما انتظار می‌رود این معامله در سال 2010 جنبه قانونی به خود بگیرد.

کارشناسان بر این باورند که فناوری این معامله برای مایکروسافت فرصتی برای رسیدن به گوگل و برای یاهو نیز جبران هزینه‌های سرسام‌آور خود است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed