تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: حقوق مولف

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 12 آذرماه 1388  

 

رادیو و تلویزیون‌های چین به پرداخت حق کپی رایت برای پخش موسیقی ملزم شدند

 
 

بر اساس قوانین جدید وضع شده در چین، شبکه‌های رادیو و تلویزیونی این کشور موظف هستند که بابت پخش تمامی موسیقی‌ها و صوت‌هایی که به روی آنتن می‌برند، حق کپی رایت بپردازد.  

 
 

بر اساس قوانین جدید وضع شده در چین، شبکه‌های رادیو و تلویزیونی این کشور موظف هستند که بابت پخش تمامی موسیقی‌ها و صوت‌هایی که به روی آنتن می‌برند، حق کپی رایت بپردازد.

به گزارش سرویس ایسنا، این قانون جدید از اول ژانویه 2010 در چین لازم‌الاجرا است.

بر اساس قانون جدید، مبلغ کپی رایت و روشی که برای تعیین این مبلغ بکار گرفته شده، با توافق مسؤولان شبکه‌های رادیو و تلویزیونی خواهد بود و سازمان‌های رسانه‌ای ملزم به اجرای این قانون هستند.

پرداخت حق پخش رادیو و تلویزیونی اصوات و موسیقی‌ها، به سه شکل متفاوت امکان‌پذیر است و مبالغ بر اساس نرخ بین‌المللی تعیین شده‌اند.

بر این اساس صاحبان شبکه‌های رادیو و تلویزیونی می‌توانند به طور سالیانه این مبلغ را پرداخت کنند یا مبلغی را بپردازند که به آنها اجازه دهد برای مدتی مشخص از امکان پخش موسیقی و سایر اصوات بهره‌مند شوند و یا درصدی از درآمد حاصل از پخش این برنامه‌ها را به عنوان حق کپی رایت بپردازند.

گفتنی است، به اعتقاد کارشناسان اجرای قانون جدید در چین، سود بسیاری را عاید آهنگسازان و اصولا صنعت آهنگسازی در این کشور خواهد کرد و آنها را قادر می‌سازد که از پخش موسیقی‌هایشان درآمد کسب کنند.

به نقل از رادیو بین‌المللی چین، میزان مبلغی که باید بابت حق پخش از سوی شبکه‌های رادیو و تلویزیونی چین پرداخت شود در وب سایت کمیته رادیو و تلویزیون این کشور درج شده‌است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed