تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: نمایشگاه

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 4 آذرماه 1388  

 

عرضه ۱۹ محصول فناوری در فن بازار ICT الکامپ

 
 

مدیر اجرایی دستاوردهای فناورانه وزارت علوم در الکامپ 2009 با اشاره به برگزاری دومین فن بازار تخصصی ICT در نمایشگاه الکامپ، گفت: در این فن بازار 19 محصول فناوری عرضه شده است.  

 
 

مدیر اجرایی دستاوردهای فناورانه وزارت علوم در الکامپ 2009 با اشاره به برگزاری دومین فن بازار تخصصی ICT در نمایشگاه الکامپ، گفت: در این فن بازار 19 محصول فناوری عرضه شده است.

حمیدرضا قجر در گفتگو با خبرنگار مهر، فن بازار را محلی برای تبادل تکنولوژی دانست و گفت: در تمام دنیا بازارهایی برای تبادل میان عرضه کننده و متقاضی محصولات فناوری به نام فن بازار و یا Technomark ایجاد شده است که طی آن فروشندگان تکنولوژی فرصت می یابند تا ایده های خود را به معرض نمایش بگذارند و برای آن اقدام به بازاریابی کنند.

وی به نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) در صنایع اشاره کرد و افزود: از این رو دومین فن بازار ICT در کنار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) برگزار شد تا با دعوت از متقاضیان فناوری، سیاستگذاران کلان در حوزه توسعه فناوری و نهادها حاکمیتی، مرکز ثقلی برای تبادل فناوری ایجاد کنیم.

مدیر اجرایی دومین فن بازار تخصصی ICT در حوزه الکامپ اضافه کرد: در فن بازار تخصصی ICT امسال سعی شد تا با تمرکز فناوریهای نوین در عرصه ICT در حوزه های مختلف مانند مهندسی پزشکی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع بنیادی دیگر که در سند چشم انداز تاکید شده است، پروژه های تحقیقاتی را در سطح کلان کاربردی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در این فن بازار 19 محصول فناورانه ارائه شده است، اظهار داشت: در فن بازار تخصصی ICT امسال محصولات فناوری که قابلیت تبدیل شدن به سرمایه گذاری، تولید انبوه و واگذاری دانش فنی و امتیاز را دارند برای شرکت در این فن بازار دعوت شدند.

قجر دستگاه صفحه چند تماسی، دستگاه فرمان صوتی وسایل خانه، شبیه ساز آموزش رانندگی، نرم افزار تولید کتاب الکترونیک، شبیه ساز بلادرنگ سخت افزاری انتشار امواج فراصوت غیر خطی، اسلحه هوشمند با قابلیت پرتاب فشنگ استراق سمع، دستگاه هوشمند محافظ هوا، تستر هوشمند پاور رایانه، عیب یاب سخت افزار رایانه، سیستم خنک کننده، ردیاب ماهواره ای، فیلتر قابل تنظیم باند فرکانسی HF با پهنای باند بسیار باریک، اخلال گر بلوتوث، روبات نوسان کننده برای پاشیدن رنگ، درباز کن هوشمند، شبیه ساز امواج اولتراسونیک و ایجاد تصاویر و متن با قطرات آب در فضا از جمله محصولات عرضه شده در این فن بازار دانست.

وی به مکانیزم فن بازار و تجاری سازی طرحهای پژوهشی در الکامپ 2009 اشاره کرد و اظهار داشت: طرحهای ارائه شده در این فن بازار شامل فناوریهایی است که قابلیت کاربردی شدن، تجاری سازی و تبدیل به ثروت را دارند که با عرضه این محصولات در این فن بازار متقاضی، صنعتگران، صندوقهای سرمایه گذاری و حامیان کلان با بازدید از این فناوریها، در صورت تمایل، قرار دادهای انتقال فناوری و سرمایه گذاری برای تولید انبوه با عرضه کنندگان منعقد می کنند.

به گفته وی در این فن بازار علاوه بر بخش فن بازار تخصصی، 35 پارک فناوری حضور دارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed