تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تکنولوژی‌های همراه

تاریخ ارسال: سه شنبه، 3 آذرماه 1388  

 

خدمات مولتی‌مدیا پردرآمدتر از پیامک می‌شوند

 
 

سرویس‌های مولتی‌مدیا یا چندرسانه‌یی در سال جاری میلادی با کنار زدن پیام‌نویسی، اصلی‌ترین منبع درآمد غیرصوتی اپراتورهای تلفن همراه در منطقه آسیا و اقیانوسیه خواهند بود.  

 
 

سرویس‌های مولتی‌مدیا یا چندرسانه‌یی در سال جاری میلادی با کنار زدن پیام‌نویسی، اصلی‌ترین منبع درآمد غیرصوتی اپراتورهای تلفن همراه در منطقه آسیا و اقیانوسیه خواهند بود.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش جدید IDC، با افزایش گوشی‌های پیشرفته‌شده از نظر فن‌آوری، درآمد سرویس‌های مولتی‌مدیا به 16.34 میلیارد دلار یا 11 درصد از کل درآمد اپراتورهای تلفن همراه این منطقه غیر از ژاپن می‌رسد.

پیام‌نویسی یا سیستم پیام کوتاه که سال‌هاست به دلیل سادگی‌اش منبع درآمد بزرگی است، احتمالا در حدود 10 درصد از این درآمد یعنی 14.65 میلیارد دلار سهیم خواهد بود.

دانلودهای رینگتون و عکس زمینه صفحه اولین عوامل رشد سرویس‌های مولتی‌مدیای تلفن همراه بودند اما اکنون بازی، ویدیو، عکس، کلیپ موسیقی و برنامه‌های دیگر نیز شامل آن شده‌اند.

طبق گزارش IDC، پیام کوتاه در سال گذشته 10.3 درصد از کل درآمد سرویس‌های تلفن همراه و سرویس‌های مولتی مدیا 10.1 درصد به حساب آمد. بنا بر پیش‌بینی تحلیلگران، سهم پیام کوتاه از درآمد اپراتورها در سال‌های آینده 10 درصد خواهد بود در حالیکه سرویس‌های مولتی‌مدیا همچنان به رشد ادامه خواهند داد.

آمارهای این موسسه نشان داده تا سال 2013 درآمد سرویس‌های مولتی‌مدیا در این منطقه به غیراز ژاپن به 45.25 میلیارد دلار می رسد که بیش از دو برابر 18.18 میلیارد دلار پیش‌بینی شده از پیام کوتاه است.

گفتنی است عرضه گوشی‌های تلفن همراه جدید با سیستم‌های عامل پیشرفته و سرعت اتصال بالا به مشترکان امکان می‌دهد محتوای بیش‌تری را به راحتی خریداری کرده و به اشتراک بگذارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed