تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 2 آذرماه 1388  

 

پرسش‌های معاون مطبوعاتی برای تدوین نظام جامع رسانه‌ها

 
 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تدوین پیش‌نویس «قانون نظام جامع رسانه‌ها» با ارسال نامه‌ای 12 سوال بنیادی را در اختیار صاحبان رسانه‌ها قرار داده تا با گردآوری نظرات آن‌ها، این پیش‌نویس در جامع‌ترین نوع خود تدوین شود.  

 
 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تدوین پیش‌نویس «قانون نظام جامع رسانه‌ها» با ارسال نامه‌ای ۱۲ سوال بنیادی را در اختیار صاحبان رسانه‌ها قرار داده تا با گردآوری نظرات آن‌ها، این پیش‌نویس در جامع‌ترین نوع خود تدوین شود.

به گزارش ایسنا در این نامه خطاب به مدیران رسانه‌ها آمده است: به منظور تدوین پیش‌نویس «قانون نظام جامع رسانه‌ها» این معاونت مایل است با افتخار از نظرات ارزشمند جنابعالی و سایر همکاران گرامی در یافتن پاسخ جامع درباره‌ی مسایل ذیل و یا هر موضوع دیگری که مورد نظر و علاقه شما همکاران گرانقدر باشد، بهره‌مند شود.

مسایلی که در این نامه مطرح شده شامل محورهای زیر است:

۱- عملکرد، راهبرد و رویکرد شما در انجام رسالت رسانه‌یی خویش برای نیل به آرمان‌های متعالی ملت‌ مسلمان ایران

۲- بایدها و نبایدها در عملکرد یک رسانه‌ تاثیرگذار و ماندگار

۳- ضرورت‌ها و ظرفیت‌های موجود در توانمندسازی‌ نیروی انسانی رسانه‌ها

۴- مقاوم‌سازی زیرساخت‌های نرم‌افزاری رسانه‌یی

۵- تامین توقعات عمومی از رسانه‌ها به یاری ارتقاء علمی، تعمیق بصیرت فراگیر و جامع‌نگری همکاران مطبوعاتی

۶- راهکارهای رشد ضریب نفوذ رسانه‌ها از طریق «حرفه‌یی‌سازی» مشاغل رسانه‌یی

۷- چگونگی ارتقاء جایگاه رسانه‌ها در نقش رکن چهارم مردم سالاری دینی

۸- طراحی چشم‌انداز رسانه‌های عمومی و ملی جمهوری اسلامی ایران به مثابه الگوی رسانه‌ها در آینده جهان

۹- جایگاه فرهنگ وحیانی در رسانه‌های ایرانی و نقش رسانه‌های عمومی و ملی در احیای فرهنگ و حیانی

۱۰- تشکیل رصدخانه فرهنگی رسانه‌ها

۱۱- چگونگی تشکیل انجمن صنفی رسانه‌ها

۱۲- فلسفه وجود معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و اشاد اسلامی از منظر جنابعالی

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed