تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: نمایشگاه

تاریخ ارسال: شنبه، 30 آبانماه 1388  

 

نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع‌رسانی آغاز شد

 
 

دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع‌رسانی (ایران تلکام) با حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات افتتاح شده و تا سوم آذرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد.  

 
 

دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع‌رسانی (ایران تلکام) با حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات افتتاح شده و تا سوم آذرماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه ایران تلکام که یکی از بزرگترین رویدادها و گردهمائی‌های مخابراتی کشور به شمار می‌رود که با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، سازمان توسعه تجارت ایران و وزارتخانه‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط برگزار می‌شود.

یکی از اهداف اصلی این نمایشگاه تبادل اطلاعات متخصصان، مدیران و کارشناسان بخش‌های دولتی و خصوصی و دست‌اندرکاران این صنعت است که گروهی از بازدیدکنندگان تخصصی برای مشاهده و آشنایی با آخرین فن‌آوری‌ها و تولیدات صنعت و مخابرات و ارتباطات کشور و جهان در نمایشگاه حضور دارند.

دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی با حضور شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی در فضایی به وسعت تقریبی 16 هزار و 500 متر مربع برگزار می‌شود که در آن 154 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 46 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنان از 10 کشور جهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فن‌آوری اطلاعات در معرض دید کارشناسان و علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

بنا بر اعلام شرکت‌های خارجی از کشورهای اسپانیا، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، ترکیه، چین، سوئد، فرانسه، فنلاند و هند هستند.

نمایشگاه ایران تلکام 2009 تا 3 آذرماه از ساعت 9 تا 16 پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان بوده و قرار است همزمان با نمایشگاه، همایش‌هایی تخصصی جانبی در مباحث موضوعی نمایشگاه توسط دست‌اندرکاران و کارشناسان مربوطه برگزار شود.

گزارشی از نخستین روز نمایشگاه تلکام

دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع‌رسانی امروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشوده شده و تکاپوی غرفه‌داران به‌ویژه اپراتورهای تلفن همراه که سعی دارند آخرین اقدامات و سرویس‌های خود را به رخ بازدیدکنندگان بکشند، قابل توجه است.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه تلکام امسال با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد اما برخی ناهماهنگی‌ها باعث شد تا نشست خبری خبرنگاران با رضا تقی‌پور با ازدحام بسیار و وجود بی‌نظمی برگزار و برخوردهای نامناسبی با برخی خبرنگاران انجام شود.

به نظر می‌رسد وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه در تلکام امسال نسبت به سال گذشته بهبود یافته است اما این نمایشگاه هم در نخستین ساعات روز با مشکل اینترنت روبه‌رو بود و ظاهرا شرکتی که قرار بوده در این زمینه فعالیت کند نسبت به ارایه اینترنت در زمان مقرر اقدام نکرده بود اما هنگام ظهر اینترنت در نمایشگاه برقرار شد.

رقابت در تلکام دهم هم بین دو اپراتور دولتی و خصوصی کشور بسیار تنگاتنگ به نظر میرسید به طوری که غرفه‌های همراه اول و ایرانسل با سرویس‌های جدیدی در نمایشگاه حضور یافتند و سعی دارند، توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند.

اما غرفه همراه اول به برگزاری نظرسنجی و مسابقاتی اقدام کرده و در این زمینه هر روز پرسشنامه‌هایی را در اختیار بازدید‌کنندگان قرار می‌دهد تا آن‌ها میزان رضایت خود را از شبکه اعلام کنند که در پایان نمایشگاه به 30 نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداء خواهد کرد.

همچنین فرم نظرسنجی دیگری درباره سرویس‌های همراه اول به بازدید‌کنندگان ارائه می‌شود که در پایان هر روز به قید قرعه جوایزی اهداء می‌شود همچنین یکی از اقدامات جالب شرکت ارتباطات سیار در نمایشگاه، لیگ برتر فوتبال همراه اول که در جنب این نمایشگاه برگزار می‌شود.

شرکت ارتباط سیار ایران همچنین به تهیه بسته‌های جدید سرویس GPRS با کاهش تعرفه و ارایه آن‌ها به بازدیدکنندگان اقدام کرده است.

در حال حاضر استفاده از سرویس GPRS در زمان پیک 14.8 ریال و در زمان غیرپیک 4 ریال است که درصورت استفاده از این بسته‌ها این تعرفه‌ها دو تا سه برابر کاهش می‌یابد. مدت زمان استفاده از این بسته‌ها یک ماه است و درصورت استفاده بیش از محتویات تعیین شده در بازده زمانی مقرر، یعنی یک ماه هزینه هر کیلوبایت در زمان پیک 5 ریال و در غیر آن 1.5 ریال است.

محمدمهدی عطوفی - معاون ارتباطات سیار ایران - در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این که برای استفاده از بسته‌های مذکور باید سرویس GPRS مشترک فعال باشد، گفت: استفاده از سرویس GPRS و بسته‌های موجود صرفا در مناطق تحت پوشش GPRS امکان‌پذیر است و در سیم‌کارت‌های اعتباری با خرید هر بسته GPRS مبلغ بسته از اعتبار مشترک کسر شده و قابل برگشت نیست.

به گفته او بعد از غیرفعال شدن بسته‌های مذکور این سرویس فعال بوده و به‌صورت نرخ‌های جاری یعنی همان در زمان پیک 14.8 ریال و غیر آن 4 ریال محاسبه می‌شود.

در مقابل این اقدام همراه اول، غرفه‌ی اپراتور دوم هم در نمایشگاه امسال نسبت به فعال‌سازی سرویس MMS متقاضیان که با ارائه مدارک و تکمیل فرم‌های مربوطه به نمایشگاه مراجعه کردند، اقدام می‌کند.

همچنین سرویس وایمکس برای اولین بار در نمایشگاه برای عموم مردم نمایش داده می‌شود، همچنین نمایش محصولات جدید ویترین و محصولات جدید آهنگ پیشواز و سرویس جدید پستچی از دیگر کارهایی است که غرفه‌ی ایرانسل در نمایشگاه ارائه می‌دهد.

غرفه‌ی اپراتور دوم فرم‌هایی را در اختیار نخبگان بازدیدکننده‌ای که از نمایشگاه و غرفه‌ی ایرانسل بازدید می‌کنند، قرار می‌دهد که در زمان مناسب و برای استخدام از آن‌ها دعوت به همکاری کند و درواقع فرصت شغلی را برایشان فراهم می‌کنند.

صرفنظر از جنبه‌های مختلفی که باعث بازدید از نمایشگاه‌های تخصصی می‌شوند، شاید یکی از مواردی که در جذب مخاطبان و بازدید‌کنندگان به غرفه‌های مختلف موثر بوده، ارائه اشانتیون از طرف غرفه‌هاست، به طوریکه تعدادی از بازدیدکنندگان که منتظر بازگشایی نمایشگاه تلکام بودند، پس از افتتاح ابتدا مستقیما به سمت غرفه‌هایی که به نظر می‌رسید از قبل پیش‌بینی کرده و انتظار دریافت اشانتیون داشتند، رفتند.

یکی دیگر از اقدامات تبلیغاتی اپراتور دوم تلفن همراه در نمایشگاه تلکام این است که سرویس‌هایی ایاب و ذهاب بازدیدکنندگان از درهای ورودی تا محل سالن‌های نمایشگاه مزین له لوگوی ایرانسل فعالیت می‌کنند.

درهای تلکام امسال از ساعت 8 برای مشارکت‌کنندگان و برای بازدید‌کنندگان از ساعت 9 گشوده می‌شود و ساعت پایانی کار نمایشگاه 16 اعلام شده است اما این موضوع موجب اعتراض برخی بازدیدکنندگان شده که معتقدند بیش‌تر مردم و قشر جوان بعد از اتمام ساعت کاری می‌توانند از نمایشگاه بازدید کنند و این در حالی است که در آن زمان نمایشگاه به کارش پایان داده است.

به گزارش ایسنا، استقبال و بازدیدکنندگان در روز اول قابل توجه به نظر می‌رسد و شرکت‌های مجموعه وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات و اپراتورهای تلفن همراه نیز مخاطبان بسیاری را در همین روز ابتدایی به خود جذب کرده‌اند.

اما حضور مسوولان دولتی در غرفه‌هایشان از دیگر موارد جالب توجه در نمایشگاه است؛ روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرده است که علاوه بر مدیرعامل و معاونان «همراه اول» که در ساعات مشخصی جهت پاسخگویی حاضر هستند، مدیرکل روابط عمومی این شرکت در تمامی ساعات نمایشگاه به سووالات خبرنگاران پاسخ خواهد گفت.

قرار است نشست‌های تخصصی از سوی غرفه‌های مختلف در نمایشگاه طی چند روز برگزار شود؛ از جمله نشست فرصت‌های wimax برای عرضه سرویس به موسسات و نهادهای بزرگ در نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود. بنا بر اطلاع روابط عمومی این نشست روز یکشنبه اول آذرماه از ساعت 14:30 و با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد مخابراتی کشور در سالن 8 و 9 برگزار خواهد شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed