تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 26 آبانماه 1388  

 

۸۰ درصد کاربران علاقه‌ای به نشریات الکترونیکی پولی ندارند

 
 

نتایج بررسی‌های جدید مرکز Forrester نشان داد، مردم آمریکا علاقه چندانی به پرداخت پول برای دریافت مجلات و روزنامه‌های الکترونیکی ندارند و برای خواندن مقالات و اخبار آنلاین رغبت چندانی نشان نمی‌دهند. 

 
 

همکاران سیستم - نتایج بررسی‌های جدید مرکز Forrester نشان داد، مردم آمریکا علاقه چندانی به پرداخت پول برای دریافت مجلات و روزنامه‌های الکترونیکی ندارند و برای خواندن مقالات و اخبار آنلاین رغبت چندانی نشان نمی‌دهند.

شرکت تحقیقاتی Forrester بر اساس بررسی جدید خود روی 4700 شهروند آمریکایی دریافت، 80 درصد این افراد تمایلی به پرداخت پول برای خواندن محتویات نشریات آنلاین ندارند.

به گفته کارشناسان، طی 12 ماه گذشته بازار تبلیغات آنلاین با رکود مواجه شده است و در این میان، ناشران الکترونیکی سعی دارند که به منظور تامین هزینه‌های خود هزینه اشتراک کاربران را افزایش دهند و این مسئله باعث شده است تا فروش نشریات الکترونیکی با کاهش قابل‌ملاحظه همراه شود.

به گفته مرکز Forrester، کسانی که تمایل به خرید نشریات الکترونیکی دارند نیز چندان در این زمینه پافشاری نمی‌کنند و در کل نشریات سنتی را ترجیح می‌دهند. این گروه از افراد همچنان بر کاهش هزینه‌های اشتراک ماهانه تاکید دارند.

از بین کسانی که در این تحقیق شرکت کردند، 8 درصد اظهار داشتند که تمایل دارند با پرداخت هزینه‌های مشخص شده به کلیه محتویات آنلاین نشریات دیجیتالی دسترسی پیدا کنند و 8 درصد دیگر نیز توضیح دادند که تمایل به دریافت محتویات نشریات الکترونیکی در اینترنت، در نسخه چاپ شده و در تلفن‌های همراه دارند. در این میان، 3 درصد افراد توضیح دادند که با پرداخت حداقلی هزینه‌ها موافق هستند تا فقط مقالات مهم و مناسب خود را در اختیار بگیرند.

نتایج این بررسی نشان داد که ناشران الکترونیکی برای جذب بیشتر کاربران باید اشتراک‌های رایگان را نیز برای کاربران لحاظ کنند و دیگر خدمات خود را با کمترین قیمت در اختیار کاربران بگذارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed