تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 23 آبانماه 1388  

 

صدها گروه فیس‌بوک به تصرف فعالان آنلاین درآمد

 
 

فعالان آنلاین در تلاش برای افشای میزان آسیب‌پذیری امنیتی سایت‌های شبکه اجتماعی، با بهره‌برداری از یک حفره امنیتی کنترل حدود 300 گروه فیس بوک را به دست گرفتند.  

 
 

فعالان آنلاین در تلاش برای افشای میزان آسیب‌پذیری امنیتی سایت‌های شبکه اجتماعی، با بهره‌برداری از یک حفره امنیتی کنترل حدود 300 گروه فیس بوک را به دست گرفتند.

به گزارش ایسنا، گروهی که خود را «اطلاعات خود را کنترل کنید» نامیده و مدعی است 289 گروه فیس بوک را به کنترل درآورده است، نفوذ به تنظیمات اداره این وب سایت را ساده خواند.

برخلاف حملات فیشینگ و جاسوس‌افزار قبلی، این افراد مدعی‌اند انگیزه بدی نداشته و این اقدام یک هک رایانه‌یی نبوده و تنها شامل به دست گرفتن کنترل بود. تصرف اداره گروه‌ها به آن‌ها امکان داد نام گروه‌ها را عوض کرده، اعضا را با پیام بمباران و جزییات را ویرایش کنند.

این گروه با ارسال پیام‌هایی به اعضای گروه‌ها از به سرقت رفتن گروه‌ها خبر داد و انگیزه این حملات را توضیح داده بود. این در حالی است که فیس بوک هک شدن گروه‌های این سایت را تکذیب و اعلام کرده هیچ اطلاعات محرمانه‌ای در خطر نیست.

گروه‌های هدف گرفته شده از سوی صاحبانشان رها شده بودند که راه را برای تصاحب مدیریت گروه از سوی اعضا باز کرده بود. طبق اعلام فیس بوک، اداره کنندگان گروه دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران ندارند و اعضای گروه می‌توانند در هر زمانی گروه را ترک کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed