با همکاری جدید میان توییتر و LinkedIn، کاربران این دو سایت میتوانند بهطور متقابل به سرویس دیگری پیام ارسال کنند.
به گزارش ایسنا، سرویس LinkedIn بزرگترین شبکه اجتماعی حرفهیی با 50 میلیون عضو در سراسر جهان است که برای یافتن شغل یا کارمند و در تماس ماندن با یکدیگر اطلاعاتی مانند سوابق شغلی را درباره خود ارسال میکنند.
توییتر نیز به کاربران امکان میدهد پیامهایی که میتوانند حداکثر تا 140 کارکتر باشند به مشترکانی که هوادار نامیده میشوند، ارسال کنند. سایت LinkedIn نیز دارای یک جعبه بهروزرسانی است که میتواند 140 کاراکتری باشد.
به گفته الن بلو، یکی از بنیانگذاران توییتر، اعضای LinkedIn میتوانند بهصورت خودکار پیامهای توییتر را ارسال و همچنین تنها مطالب گزینشی را به توییتر ارسال کنند؛ این سیستم جدید مزایای مشهودی دارد و موجب افزایش مخاطبان پیامهای توییت و LinkedIn میشود.