تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 13 آبانماه 1388  

 

مرندی رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات شد

 
 

وزیر ارشاد با صدور حکمی محمدرضا مرندی را به سمت مشاور وزیر و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات منصوب کرد.  

 
 

وزیر ارشاد با صدور حکمی محمدرضا مرندی را به سمت مشاور وزیر و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات منصوب کرد.

روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد در متن حکم دکتر سیدمحمد حسینی خطاب به مرندی آمده است: قدم نهادن در مسیر فرهنگ، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهد و ایثار، قدم‌هایی محکم و استوار، بصیرتی دینمدار و پرعیار می‌طلبد.

توانمندی‌های متعهدانه و مدیریت مسئولانه جنابعالی سوابقی را رقم زده است که گویای شایستگی‌های لازم برای تصدی امور فرهنگی و هنری است. از این رو به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات منصوب می‌شوید.

این مسئولیت در ذات خود گویای ماموریت محوله است که علاوه بر کلان‌نگری نیاز به ریز برنامه نیز دارد. بیشترین مداقه جنابعالی معطوف به نکات اجمالی زیر اگر باشد نشان کمال هنر مدیریت در این ماموریت خواهد بود:

جهتگیری‌ها در مسیر خواست و برنامه‌های اساسی وزارتخانه باشد، خاستگاه مطالعات رفع نیازهای روز جامعه فرهنگی و هنری تعیین شود، مطالعات منتج به برنامه‌ریزی‌های راهبردی و کاربردی شود، در مطالعات کلان، نیاز استان‌ها با توجه به ویژگی‌های بومی و خرده‌فرهنگ‌ها لحاظ شود، مطالعات همکاری نزدیک با حوزه‌های ستادی و تأمین نیازهای آنان را با توجه به جهتگیری‌های اصلی مد نظر قرار دهد و آینده‌پژوهی ذاتی این پژوهشگاه تلقی شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed