تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: نرم‌افزار

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 13 آبانماه 1388  

 

سلطه «اینترنت اکسپلورر» در بازار مرورگرها متزلزل‌تر می‌شود

 
 

در حالی که مایکروسافت امیدوار است فروش ویندوز 7 استفاده از اینترنت اکسپلورر 8 را تسریع کند، مجموع سهم مرورگر این شرکت همچنان در حال کاهش است.  

 
 

در حالی که مایکروسافت امیدوار است فروش ویندوز 7 استفاده از اینترنت اکسپلورر 8 را تسریع کند، مجموع سهم مرورگر این شرکت همچنان در حال کاهش است.

به گزارش ایسنا، مرورگر اینترنت اکسپلورر مایکروسافت دوباره در ماه گذشته اندکی از سهم بازارش را از دست داده و به نزول کم و بیش مداوم در طی پنج سال گذشته ادامه داد.

طبق برآوردهای انجام گرفته، در صورتی که مایکروسافت نتواند از دست دادن کاربران اینترنت اکسپلورر را متوقف کند، موقعیت درازمدتش به‌عنوان برتر این بازار را تا سال آینده از دست می‌دهد.

طبق آمار NetApplications، در پایان ماه اکتبر 2009 مجموع سهم بازار کلیه نسخه‌های اینترنت اکسپلورر به 64.64 درصد کاهش یافت، در حالی که سهم این مرورگر در ماه نوامبر 2007 تقریبا 80 درصد بود.

آمار تهیه شده توسط StatCounter که بر اساس آن سهم اینترنت اکسپلورر از 58.37 درصد در ماه سپتامبر به 57.96 درصد در ماه اکتبر کاهش یافته است، گویای وضعیت مشابهی است.

طبق آمار، سهم کروم گوگل از ماه سپتامبر 2009 تا ماه اکتبر از 3.2 به 3.6 درصد رسید و مرورگر بعدی فایرفاکس موزیلا بود که سهمش از 23.8 درصد به 24.1 درصد افزایش یافت؛ همچنین سهم سافاری اپل از 4.2 به 4.4 درصد رسید در حالیکه سهم اپرا تقریبا در 2.2 درصد ثابت ماند.

بنا بر این آمار اگر کاهش 10 درصدی سهم این مرورگر بین ماه اکتبر 2008 و ماه اکتبر 2009 به همین نحو ادامه یابد، پیش بینی شده اینترنت اکسپلورر در سال آینده به مرورگر اینترنتی شماره دو تبدیل شود؛ گفتنی است اینترنت اکسپلورر در ماه دسامبر 2004 سهم بازار 91.27 درصد داشت.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed