تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: یکشنبه، 10 آبانماه 1388  

 

شبکه‌های اجتماعی مکان تبلیغات جدید شرکت‌ها می‌شوند

 
 

فروشندگان و فروشگاه‌های مختلف قصد دارند برای جلب مشتریان بیش‌تر در فصل خرید تعطیلات امسال از شبکه‌های اجتماعی نیز برای بازاریابی بهره ببرند.  

 
 

فروشندگان و فروشگاه‌های مختلف قصد دارند برای جلب مشتریان بیش‌تر در فصل خرید تعطیلات امسال از شبکه‌های اجتماعی نیز برای بازاریابی بهره ببرند.

به گزارش ایسنا، شرکت‌های مختلف مانند استارباکس و تارگت مدعی‌اند شبکه‌های اجتماعی به آن‌ها کمک می‌کنند مستقیما با مصرف‌کنندگان تعامل داشته و نظرات آن‌ها را برای همه موارد از تبلیغات گرفته تا محصولات جدید عرضه شده، دریافت کنند.

این شرکت‌ها اکنون منابع بیش‌تری را برای شبکه‌های اجتماعی اختصاص داده و آن‌ها را در برنامه‌های بازاریابی فصل خرید سال نو منظور کرده‌اند. در حالی که این شرکت‌ها مایلند طرح‌های خود را فاش نکنند، اعلام کرده‌اند از سایت‌هایی مانند توییتر و فیس‌بوک برای نمایش بهترین قراردادهای فصل تعطیلات به مشتریانشان استفاده می‌کنند.

شبکه‌های اجتماعی شمار رو به افزایشی از مصرف‌کنندگان را جذب کرده‌اند؛ شمار کاربران فیس‌بوک از 250 میلیون در ماه ژوییه به 300 میلیون رسیده است.

این شرکت‌ها اکنون از بازاریابی سنتی روگردان شده و بودجه تبلیغاتی را برای بازاریابی تعاملی اختصاص می‌دهند. بنا بر برآورد این موسسه، بودجه اختصاص‌یافته برای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی در آمریکا از 716 میلیون دلار در سال 2009 به 3.11 میلیارد دلار در سال 2014 می‌رسد.

بررسی Shop.org نشان داده است 47.1 درصد از فروشندگان آنلاین قصد دارند استفاده از شبکه‌های اجتماعی را در تعطیلات امسال افزایش دهند. شبکه‌های اجتماعی نیز در مقابل لینک مستقیمی به شرکت‌ها می‌دهند تا از نیازها و نظرات مشتریانشان باخبر شوند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed