تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 6 آبانماه 1388  

 

افت تیراژ روزنامه‌های آمریکایی شتاب گرفت

 
 

آمار تیراژ روزانه روزنامه‌های آمریکایی که به تازگی انتشار یافته، خبرهای بدی برای صنعتی که با از دست دادن خوانندگان مبارزه می‌کند و گرفتار افت شدید درآمد تبلیغ چاپی شده، دربرداشت. 

 
 

آمار تیراژ روزانه روزنامه‌های آمریکایی که به تازگی انتشار یافته، خبرهای بدی برای صنعتی که با از دست دادن خوانندگان مبارزه می‌کند و گرفتار افت شدید درآمد تبلیغ چاپی شده، دربرداشت.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمار اداره نظارت بر تیراژ روزنامه‌های آمریکا، متوسط تیراژ روزانه روزنامه‌های آمریکایی در مدت شش ماه از ماه آوریل تا سپتامبر در مقایسه با سال گذشته بیش از 10 درصد کاهش یافته و به نزولی که به ورشکستگی، تعطیلی و اخراج کارمندان اتاق‌های خبری در سراسر این کشور منتهی شده، شتاب بخشیده است.

متوسط تیراژ روز یکشنبه برای 562 روزنامه 7.49 درصد کاهش یافت. همچنین این آمار تایید کردند وال استریت ژورنال بر مبنای تیراژ روزهای هفته یواس ای تودی را کنار زده و اکنون بزرگ‌ترین روزنامه آمریکا به شمار می‌رود.

از میان 25 روزنامه بزرگ آمریکا، وال استریت ژورنال تنها روزنامه بزرگ آمریکایی است که تیراژش از دوشنبه تا جمعه افزایش یافته و با 0.61 درصد رشد به 2.02 میلیون نسخه رسیده است، در حالی که تیراژ یواس ای تودی 17.5 درصد کاهش یافته و به 1.9 میلیون نسخه رسیده است.

وال استریت ژورنال یکی از معدود روزنامه‌های آمریکایی است که از خوانندگان آنلاینش هزینه اشتراک دریافت می‌کند و اشتراک‌های اینترنتی آن جز آمار تیراژش حساب می‌شوند.

دو روزنامه بزرگ دنورپست و سیاتل تایمز نیز تنها پس از تعطیلی روزنامه‌های رقیب راکی مونتین نیوز و سیاتل پست اینتلیجنسر توانستند تیراژشان را افزایش دهند.

نیویورک تایمز سومین روزنامه بزرگ آمریکا باقی ماند اما تیراژش 7.28 درصد کاهش یافته و به 927 هزار و 851 نسخه رسید و برای نخستین بار در بیش از 20 سال گذشته تیراژ آن به پایین یک میلیون رسید.

بر اساس آمار، متوسط تیراژ روزانه 379 روزنامه در پایان ماه سپتامبر 10.62 درصد کاهش یافته و در مقایسه با 34 میلیون در پایان ماه سپتامبر 2008 به 30.39 میلیون نسخه رسید.

روزنامه سانفرانسیکو کرونیکل که از سوی ناشرش تهدید شده بود، درصورت قبول نکردن کاهش چشمگیر هزینه‌ها تعطیل

می‌شود، بزرگ‌ترین کاهش تیراژ را داشت و تیراژ آن با 25.82 درصد کاهش به 251 هزار و 782 نسخه رسید.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed