تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: جشنواره

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 6 آبانماه 1388  

 

اختتامیه جشنواره و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار شد

 
 

مراسم اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار و از نفرات برگزیده در جشنواره و نمایشگاه تقدیر شد. 

 
 

مراسم اختتامیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار و از نفرات برگزیده در جشنواره و نمایشگاه تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا ملکیان - معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - در این مراسم اظهار کرد: در بخش جشنواره نمایشگاه شانزدهم نزدیک به 4 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که در 44 کمیته داوری متشکل از 73 نفر بررسی و در هر بخش 6 اثر انتخاب شد.

او گفت: در نهایت کمیته داوری نهایی متشکل از 7 صاحب‌نظر مطبوعاتی و اساتید ارتباطات در هر بخش سه یا دو اثر را به عنوان برتر برگزیدند.

وی ادامه داد: 35 رشته اصلی شامل 20 رشته در مطبوعات سراسری 4 رشته در خبرگزاری‌ها و سایت‌های اطلاع‌رسانی و 7 رشته در مطبوعات محلی شد.

او با اشاره به 6 بخش ویژه جشنواره امسال به شعار جشنواره یعنی تعالی جایگاه رسانه و تعمیق اخلاق حرفه‌یی روزنامه‌نگاری اظهار کرد: بر این باوریم که جایگاه رسانه هنوز آنطور که شایسته است، نه برای مردم و مسوولان و نه برای خود اصحاب رسانه تعریف نشده است و هنوز نتوانستیم اهمیت رسانه را نشان دهیم این وظیفه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی و نیز وظیفه همه رسانه‌هاست که جایگاه‌ رسانه را تبیین کنند.

ملکیان خاطرنشان کرد: هر رسانه به دنبال تیراژ و مخاطب است، اگر رسانه‌ای بخواهد در بین مردم نفوذ کند و تاثیرگذار باشد در گام اول باید اعتمادسازی کند و برای رسیدن به این مقصود باید قطعا اخلاق حرفه‌یی روزنامه‌نگاری را رعایت کند؛ اگر اینچنین نکند مطمئنا اعتماد‌سازی عمومی هم ایجاد نخواهد شد.

او همچنین افزود: با توجه به گستردگی رسانه چنانچه اخلاق حرفه‌یی رعایت شود، قطعا تاثیرگذاری متناسب با آن گستره ایجاد خواهد شد و در تعالی و پیشرفت جامعه ارتقای فرهنگ عمومی و اخلاق مردم حرف اول را خواهد زد.

به گفته او امروز هر تصمیمی که در دنیا گرفته می‌شود یک پیوست رسانه‌یی دارد و اگر تصمیم بخواهد به طور موثر عملیاتی شود رسانه‌ها باید پای کار باشند.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز امیدواری کرد: رسانه‌ها در موضوع تعالی جایگاه رسانه و تعمیق اخلاق حرفه‌یی روزنامه‌نگاری پیشگام باشند و در انعکاس اخبار و تحلیل‌های خود صداقت، امانتداری، انصاف منافع ملی و منعفت عمومی را مدنظر قرار دهند.

او همچنین در اشاره به تفاوت‌های نمایشگاه امسال با سال گذشته به حضور 35 کشور، برقرای کافه مطبوعات، برپایی نمایشگاه عکس خبری با موضوع آزاد، حضور نشریات دانشجویی، برگزاری نشست‌های سیاسی، چاپ و انتشار آثار برتر جشنواره شانزدهم و انتخاب شش غرفه برگزیده به مناسبت سال اصلاح الگوی مصرف از نوآوری‌های امسال عنوان کرد.

ملکیان با بیان شاخص‌های ارزیابی نفرات برتر اضافه کرد: به نفرات برتر جشنواره در رتبه اول مبلغ 800 هزار تومان کمک هزینه عمره، لوح تقدیر و تندیس جشنواره، نفر دوم 500 هزار تومان کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و لوح تقدیر، نفر سوم 300 هزار تومان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد. همچنین به غرفه‌های برتر لوح برتر و سکه اهدا می‌شود.

در این مراسم سیدجلال فیاضی - عضو هیات داوری نهایی جشنواره - بیانیه این هیات را نیز قرائت کرد. مراسم اختتامیه جشنواره و نمایشگاه شانزدهم مطبوعات و خبرگزاری‌ها بدون سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed