تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 4 آبانماه 1388  

 

بازدید ۴۰ درصد کاربران از وب‌سایت روزنامه‌ها

 
 

بر اساس آمار انجمن روزنامه آمریکا، وب‌سایت‌های روزنامه سراسر این کشور در طول سه ماهه سوم سال میلادی جاری به طور متوسط 74 میلیون بازدیدکننده منحصر داشتند.  

 
 

بر اساس آمار انجمن روزنامه آمریکا، وب‌سایت‌های روزنامه سراسر این کشور در طول سه ماهه سوم سال میلادی جاری به طور متوسط 74 میلیون بازدیدکننده منحصر داشتند.

به گزارش ایسنا، طبق این آمار که توسط نیلسن آنلاین در اختیار انجمن روزنامه آمریکا قرار گرفته، وب‌سایت‌های روزنامه در ماه ژوییه 73.3 میلیون بازدیدکننده منحصر، در ماه اوت 74.7 میلیون و در ماه سپتامبر 74 میلیون بازدیدکننده منحصر داشتند.

بر اساس این گزارش صفحات مشاهده شده به طور متوسط 3.5 میلیارد و زمان صرف شده به ازای هر شخص در طول این سه ماه 36 دقیقه و 24 ثانیه بود.

انتشار این آمار به دنبال انتشار آمار تیراژ نسخه چاپی روزنامه‌ها صورت گرفته است که بر اساس آن، انتظار می‌رود تیراژ روزانه بسیاری از روزنامه‌ها به‌ویژه مترو برای شش ماه تا پایان سپتامبر 2009 به شدت کاهش یابد.

دلایل بسیاری برای این کاهش وجود دارد که می‌توان از میان آن‌ها به استراتژی افزایش قیمت از سوی ناشران برای بالا بردن درآمد تیراژ به‌منظور وادار کردن خوانندگان اصلی به پرداخت پول بیش‌تر اشاره کرد. در حالی که حجم تیراژ کاهش می‌یابد درآمد تیراژ در بسیاری از شرکت‌ها رو به افزایش است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed