تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 4 آبانماه 1388  

 

ترافیک اینترنت در کانادا کنترل می‌شود

 
 

رگولاتور مخابراتی کانادا به سه شرکت فراهم کننده خدمات اینترنتی در این کشور اجازه داد با محدود کردن دسترسی به برخی از برنامه‌ها و سایت‌ها، به مدیریت ترافیک در شبکه‌هایشان بپردازند. 

 
 

رگولاتور مخابراتی کانادا به سه شرکت فراهم کننده خدمات اینترنتی در این کشور اجازه داد با محدود کردن دسترسی به برخی از برنامه‌ها و سایت‌ها، به مدیریت ترافیک در شبکه‌هایشان بپردازند.

به گزارش ایسنا، بر اساس بیانیه کمیسیون رادیو- تلویزیون و مخابرات کانادا، شرکت‌ها باید برای محدود کردن استفاده از شبکه‌های خود به منظور فعالیت موثر آن‌ها اختیار داشته باشند.

طبق اعلام این کمیسیون، خدمات‌دهندگان باید یک ماه قبل از پیاده‌سازی هرگونه کنترلی، به مصرف‌کنندگان اطلاع داده و سیاست‌های قیمت مبتنی بر استفاده را برای به حداقل رساندن تراکم ترافیک در پیش بگیرند.

طرفداران اصل بی‌طرفی اینترنتی می‌گویند، فراهم‌کنندگان اینترنت نباید اجازه یابند دسترسی به سایت‌ها و سرویس‌های برخی از شرکت‌ها را سریع‌تر از محتوای آنلاین دیگران فراهم کنند زیرا مصرف‌کنندگان از مزایای رقابت محروم می‌شوند اما بنا بر استدلال فراهم‌کنندگان، آن‌ها لازم است تراکم را با کند کردن برنامه‌هایی مانند اشتراک‌گذاری نقطه به نقطه که شبکه‌های آن‌ها را در طول زمان پرترافیک تحت فشار قرار می‌دهد و اطلاعات ضروری نیستند، مدیریت کنند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed