تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 2 آبانماه 1388  

 

منع استفاده از توییتر برای بازیگران هالیوود

 
 

شرکتهای تهیه کننده فیلم در هالیوود مقررات جدیدی را ایجاد کرده اند که از ورود و عضویت بازیگران آمریکایی در میکروبلاگ توییتر جلوگیری می کند. 

 
 

شرکتهای تهیه کننده فیلم در هالیوود مقررات جدیدی را ایجاد کرده اند که از ورود و عضویت بازیگران آمریکایی در میکروبلاگ توییتر جلوگیری می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از آنکه فدراسیون بین المللی تنیس از عضویت بازیکنان این رشته ورزشی در میکروبلاگ توییتر جلوگیری کرد اکنون نوبت به هالیوود رسیده است که از اقدام مشابهی را انجام دهد.

نگرانی بسیاری از شرکتهای تهیه کننده فیلم از ارائه اخبار، عکسها و بخشهایی از فیلمهای اکران نشده و جدید از سوی هنرپیشه های این فیلمها در روی توییتر و پیش از اعلام رسمی موجب اخذ چنین تصمیمی شده است.

میلیونها طرفدار سوپراستارهای سینما که بازیگران محبوب خود را در شبکه های اجتماعی چون توییتر و فیس بوک وارد لیست خود می کنند از این بازیگران انتظار دارند که تازه ترین فعالیتهای خود از قبیل بستن قراردادهای جدید و یا تازه ترین تولیدات سینمایی را پیش از اعلامهای رسمی و از زبان این هنرپیشه ها روی این شبکه های اجتماعی بشنوند.

براساس گزارش وب پرو نیوز، این تصمیم جدید زمانی اتخاذ شد که "مایک مایرز" (شرک) و "کامرون دیاز" (پرنسس فیونا) روی سایت توییتر و پیش از اعلام خبرهای رسمی، اطلاعاتی را در خصوص اپیزود آینده کارتون "شرک" محصول شرکت "دیریم ووردکس" ارائه کردند.

به همین منظور بسیاری از تهیه کنندگان هالیوود از جلمه "دیریم وورکس" و دیزنی این مقررات جدید منع استفاده از توییتر از سوی بازیگران را ارائه کردند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed