تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون دیجیتالی

تاریخ ارسال: پنجشنبه، 30 مهرماه 1388  

 

رقابت تلویزیون‌های دیجیتالی با رایانه‌ها به‌عنوان قطب رسانه‌‌ای

 
 

با اینکه رایانه‌های بیش‌تری به اتاق‌های پذیرایی راه می‌یابند اما تلویزیون‌های دیجیتالی صاحب امکانات جدیدی می‌شوند تا نقش آن‌ها به‌عنوان مرکز سرگرمی خانواده حفظ شود.  

 
 

با اینکه رایانه‌های بیش‌تری به اتاق‌های پذیرایی راه می‌یابند اما تلویزیون‌های دیجیتالی صاحب امکانات جدیدی می‌شوند تا نقش آن‌ها به‌عنوان مرکز سرگرمی خانواده حفظ شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش In-Stat که با عنوان تلویزیون دیجیتال 2009 منتشر شده، همچنان که تلویزیون‌های دیجیتالی جایگزین تلویزیون‌های آنالوگ می‌شوند، سازندگان امکانات جدیدی از جمله دسترسی به اینترنت، اترنت و وای فای به آن‌ها اضافه می‌کنند.

با توجه به کاهش قیمت‌ها، افزایش فروش و قابلیت شبکه، In-Stat پیش‌بینی کرده است که 36 درصد از دستگاه‌های تلویزیون دیجیتالی به فروش رفته در سال 2013 قادر به اتصال به شبکه خواهند بود.

به گفته تحلیلگران این موسسه، تلویزیون‌های دیجیتالی در حال رقابت با رایانه‌ها برای تبدیل شدن به کانون سرگرمی خانگی هستند. دستگاه‌های تلویزیون دارای اتصال به اینترنت در حال حاضر به صورت تجاری در آمریکا، اروپا و ژاپن عرضه شده اند.

شرکت‌هایی همچون هیتاچی، ال جی الکترونیکس، میتسوبیشی، پاناسونیک، سامسونگ، شارپ و سونی تلویزیون‌های دیجیتالی عرضه کرده‌اند که می‌توانند بدون اتصال به رایانه مستقیما به اینترنت متصل شوند.

با روند تبدیل تدریجی پخش آنالوگ به دیجیتال، دستگاه‌های تلویزیون دیجیتالی اکنون تنها دستگاه‌های موجود در بیش‌تر بخش‌های آمریکای شمالی، اروپای غربی و ژاپن هستند. با این همه این تلویزیون‌ها در بازارهایی که هنوز پخش دیجیتالی ندارند در حال رقابت با تلویزیون‌های آنالوگ ارزان‌ترند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed