تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: تلویزیون دیجیتالی

تاریخ ارسال: دوشنبه، 27 مهرماه 1388  

 

سرویس تلویزیون اینترنتی تا پایان سال برای پنج هزار متقاضی ارائه می‌شود

 
 

تلویزیون اینترنتی برای صدا و سیما بوده و طبق قانون محصولاتش با این سازمان خواهد بود اما برای این کار بستری لازم است که مخابرات آن را آماده و تجهیزاتی را نصب کرده و در حال انجام تست نهایی آن است.  

 
 

تلویزیون اینترنتی برای صدا و سیما بوده و طبق قانون محصولاتش با این سازمان خواهد بود اما برای این کار بستری لازم است که مخابرات آن را آماده و تجهیزاتی را نصب کرده و در حال انجام تست نهایی آن است.

صابر فیضی - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران - در گفت‌و‌گو با ایسنا، وضعیت انجام تست‌های سرویس تلویزیون اینترنتی را ایده‌آل توصیف کرده و اظهار کرد: اگر شرایط همین‌گونه پیش برود می‌توانیم با صدا و سیما وارد بحث شویم.

به گفته او درباره‌ زمان انجام این پروژه‌ باید گفت که این موضوع به صدا و سیما بستگی دارد و از اختیارات ما خارج است زیرا در کشور محتوای تصویری به عهده صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی با بیان این که تا پایان سال این سرویس برای پنج هزار متقاضی آماده ارائه می‌شود که به صورت آزمایشی است، ابراز کرد: لایه‌ انتهایی این موضوع هم برای شرکت‌های ندا و ISPها است؛ یعنی این طرح اگر نهایی و اجرایی شود مشترک به یک ISP یا شرکت ندا مراجعه کرده و آن را دریافت می‌کند.

فیضی تاکید کرد: محتوای لازم در این زمینه را صدا و سیما تهیه می‌کند و کسی در آن دخالتی ندارد اما انتقال آن تا لایه انتهایی را مخابرات انجام می‌دهد و لایه انتهایی تا خانه‌ها را شرکتهای اینترنتی انجام خواهند داد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره تعرفه‌ استفاده از این سرویس‌ گفت: قیمت آن به سرویس‌هایی بستگی دارد که برروی آن تعریف می‌شود که می‌توان همزمان اینترنت یا اینترنت داشته باشد و خروجی آن نیز به سمت تلویزیون یا رایانه است و در واقع مانند دستگاه ویدئو عمل می‌کند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed