تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 25 مهرماه 1388  

 

اختلاف طبقاتی به دنیای مجازی کشیده شد / فیس بوک به پولدارها رسید!

 
 

شرکت مطالعاتی نیلسن طی تحقیقات جدید خود اعلام کرد در میان کاربران شبکه های اجتماعی نیز اختلاف طبقاتی وجود داشته و کاربران بر اساس سطح اجتماعی و مالی خود به عضویت در این شبکه ها تمایل پیدا می کنند.  

 
 

شرکت مطالعاتی نیلسن طی تحقیقات جدید خود اعلام کرد در میان کاربران شبکه های اجتماعی نیز اختلاف طبقاتی وجود داشته و کاربران بر اساس سطح اجتماعی و مالی خود به عضویت در این شبکه ها تمایل پیدا می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محققان طی مطالعاتی جدید اعلام کردند اختلاف طبقاتی از زندگی واقعی انسانها پا را فراتر گذاشته و به زندگی مجازی آنها نیز نفوذ کرده است که نمونه بارز این اختلاف طبقاتی را می توان در شبکه های اجتماعی به خوبی مشاهده کرد.

مطالعه جدید موسسه نیلسن نشان می دهد افرادی که از سطح بالای مالی برخوردارند 25 درصد تمایل به عضویت در شبکه مای اسپیس دارند در حالی که افرادی با سطح مالی پایین تر 37 درصد شانس عضو شدن در این شبکه را دارند.

در واقع درآمد سالانه 23 درصد از کاربران فیس بوک بیشتر از 100 هزار دلار است که این مبلغ برای 16 درصد از کاربران مای اسپیس صدق می کند و از زاویه ای دیگر 37 درصد از کاربران مای اسپیس درآمد سالانه ای کمتر از 50 هزار دلار دارند که این میزان درآمد شامل 28 درصد از کاربران فیس بوک است.

شرکت نیلسن نتیجه مطالعات خود را در قالب لیستهایی از درصدهای متفاوت در رابطه با درآمد و سن کاربران شبکه های اجتمای ارائه کرده است:

کاربران با درآمد سالانه بیش از 75 هزار دلار
1- فیس بوک برابر 41.47 درصد
2- مای اسپیس برابر 32.8 درصد
3- LinkedIn برابر 58.35 درصد
4- توئیتر برابر 43.34 درصد

کاربران با درآمد سالانه کمتر از 50 هزر دلار
1- فیس بوک برابر 28.42 درصد
2- مای اسپیس برابر 37.13 درصد
3- LinkedIn برابر 17.34 درصد
4- توئیتر برابر 28.36 درصد

کاربران زن
1- فیس بوک برابر 56.33 درصد
2- مای اسپیس برابر 56.69 درصد
3- LinkedIn برابر 48.11 درصد
4- توئیتر برابر 53.59 درصد

کاربران رده سنی 18 تا 24
1- فیس بوک برابر 10.27 درصد
2- مای اسپیس برابر 15.46 درصد
3- LinkedIn برابر 3.99 درصد
4- توئیتر برابر 9.51 درصد

کاربران رده سنی 35 تا 49
1- فیس بوک برابر 31.54 درصد
2- مای اسپیس برابر 29.09 درصد
3- LinkedIn برابر 43.64 درصد
4- توئیتر برابر 34.02 درصد

بر اساس گزارش سی ان ان، قائم مقام شرکت تحقیقاتی نیلسن با توجه به این نتایج اعلام کرده است کاربران شبکه مای اسپیس به طبقه متوسط جوامع و فیس بوک به طبقه رده بالا و ثروتمند تعلق دارد. همچنین بیش از 38 درصد از کاربران شبکه LinkedIn نیز از درآمد سالانه بیش از 100 هزار دلار برخوردارند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed