تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: جمعه، 24 مهرماه 1388  

 

با ابزار جدید، هرزنامه‌پراکنان در توییتر شناسایی می‌شوند

 
 

توییتر ابزاری جدیدی عرضه کرد که به کاربران امکان می‌دهد در شناسایی اشتراک‌های هرزنامه‌پراکنان به این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی کمک کنند.  

 
 

توییتر ابزاری جدیدی عرضه کرد که به کاربران امکان می‌دهد در شناسایی اشتراک‌های هرزنامه‌پراکنان به این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی کمک کنند.

به گزارش ایسنا، فشردن دکمه «گزارش هرزنامه» که به تازگی در بخش «فعالیت» صفحات توییتر قرار گرفته به گروه ایمنی این سرویس برای بررسی پروفایل‌هایی که احتمالا برای ارسال هرزنامه مورد سوءاستفاده قرار گرفته‌اند، اخطار می‌دهد.

برای جلوگیری از استفاده کاربران از این امکان به‌عنوان ابزاری علیه کسانی که آن‌ها را دوست ندارند، اقدام اتوماتیک به عنوان گزارش هرزنامه توسط کاربران به حساب نمی‌آید.

تصمیم توییتر برای افزودن این دکمه راه جدید این شرکت برای مبارزه با اشتراک‌های هرزنامه است؛ پیش از نصب این ابزار توییتر کاربران را تشویق کرده بود به اشتراک @spam پیام ارسال کنند.

سرویس میکرووبلاگ‌نویسی توییتر که به کاربران امکان می‌دهد، پیام‌های 140 کاراکتری یا کمتر معروف به توییت به یکدیگر ارسال کنند، از زمان راه‌اندازی در ماه اوت 2006 به سرعت رشد کرده و مدعی است بالای 50 میلیون کاربر دارد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed