تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: جمعه، 24 مهرماه 1388  

 

نخستین نشریه شخصی در اروپا عرضه شد

 
 

روزنامه‌ای که بر اساس علایق شخصی خوانندگان تهیه شده و قبل از ساعت هشت صبح در درب منزل تحویل داده می‌شود، از سوی دو کارآفرین آلمانی معرفی شد.  

 
 

روزنامه‌ای که بر اساس علایق شخصی خوانندگان تهیه شده و قبل از ساعت هشت صبح در درب منزل تحویل داده می‌شود، از سوی دو کارآفرین آلمانی معرفی شد.

به گزارش ایسنا، مشتریان این نشریه موضوع مورد علاقه در سیاست، مد یا هر موضوع دیگری را انتخاب کرده و برمبنای موضوعات مورد علاقه‌شان مانند هر نشریه دیگری آن را دریافت می‌کنند.

مشتریان می‌توانند طولانی بودن نشریه تحویل داده شده را انتخاب کنند به‌عنوان مثال در روزهای پرمشغله این روزنامه را در هشت صفحه و در روزهایی که فرصت بیش‌تری برای خواندن دارند در 60 صفحه دریافت کنند.

مقالات این روزنامه از نشریات بزرگ آلمانی مانند هاندلزبلات، بیلد، تگ اشپیگل و نشریات بین‌المللی مانند اینترنشنال هرالد تریبون یا نیویورک تایمز و همچنین وبلاگ‌ها و اینترنت تهیه می‌شوند.

طبق توضیح بنیانگذاران این نشریه که دو جوان 27 و 23 ساله هستند، این روزنامه niiu نام داشته و به هر دو زبان انگلیسی و آلمانی مطلب عرضه می‌کند و در وهله اول برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

دانشجویان باید 1.20 یورو و خوانندگان دیگر 1.80 یورو برای این روزنامه پرداخت کنند، در حالی که روزنامه بیلد 0.60 یورو و تگ اشپیگل 0.95 یورو در برلین قیمت دارند. این نشریه فعلا 16 صفحه خواهد داشت و قرار است نخستین نسخه آن 16 ماه نوامبر عرضه شود و از دوشنبه تا شنبه منتشر خواهد شد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed