تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: دوشنبه، 20 مهرماه 1388  

 

ممنوعیت فیس‌بوک در بیش‌تر شرکت‌های آمریکایی

 
 

بر اساس یک بررسی جدید، بیش از نیمی از شرکت‌های آمریکایی به کارمندانشان اجازه نمی‌دهند از سایت‌های شبکه اجتماعی مانند فیس‌بوک، مای اسپیس یا توییتر در ساعات کاری بازدید کنند. 

 
 

بر اساس یک بررسی جدید، بیش از نیمی از شرکت‌های آمریکایی به کارمندانشان اجازه نمی‌دهند از سایت‌های شبکه اجتماعی مانند فیس‌بوک، مای اسپیس یا توییتر در ساعات کاری بازدید کنند.

به گزارش ایسنا، 54 درصد از مدیران ارشد اطلاعات 1400 شرکت در سراسر آمریکا در یک نظرسنجی اظهار کردند که بازدید کارمندان از شبکه‌های اجتماعی به هنگام کار کاملا ممنوع است.

تنها 9 درصد اظهار کردند که کارمندانشان برای اهداف کاری اجازه دارند از شبکه‌های اجتماعی بازدید کنند، در حالیکه 16 درصد عنوان کردند استفاده شخصی محدود را اجازه داده‌اند. 10 درصد از افراد مورد نظرسنجی اظهار کردند هیچ محدودیتی برای بازدید از شبکه‌های اجتماعی در محل کار وجود ندارد.

به گفته مدیر اجرایی موسسه پژوهشی Half Technology که این نظرسنجی را انجام داده، استفاده از سایت‌های شبکه اجتماعی ممکن است حواس کارمندان را از اولویت‌های مهم پرت کنند، بنابراین محدود کردن دسترسی توسط برخی از شرکت‌ها قابل درک است با این همه ممکن است این سایت‌ها برای برخی از حرفه‌ها ابزار کسب و کار موثری باشند که روشن می‌کند چرا یک پنجم شرکت‌ها اجازه استفاده از آن‌ها را برای اهداف کاری می‌دهند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed