تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: شنبه، 18 مهرماه 1388  

 

مذاکره غول‌های جست‌وجو با توییتر

 
 

رقیبان جست‌وجوی اینترنت مایکروسافت و گوگل به‌دنبال یکپارچه کردن فوری فیدهای توییتر در نتایج جست‌وجوی خود با مقامات این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی به مذاکره نشستند. 

 
 

رقیبان جست‌وجوی اینترنت مایکروسافت و گوگل به‌دنبال یکپارچه کردن فوری فیدهای توییتر در نتایج جست‌وجوی خود با مقامات این سرویس میکرووبلاگ‌نویسی به مذاکره نشستند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش وبلاگ All Things Digital، منابع آگاه مدعی‌اند توییتر سرگرم گفت‌وگوهای پیشرفته جداگانه با دو شرکت است.

در صورتی که این گفت‌وگوها موفقیت‌آمیز باشد مایکروسافت و گوگل می‌توانند اطلاعات فوری فراهم شده توسط 54 میلیون کاربر ماهانه توییتر را در نتایج جست‌وجویشان عرضه کنند؛ این سایت میکرووبلاگ‌نویسی احتمالا در درآمد حاصل از نتایج جست‌وجو شریک خواهد شد.

ارزش توییتر به تازگی و پس از دریافت سرمایه‌گذاری جدید به مبلغ 50 میلیون دلار و با وجود نداشتن مدل درآمد، یک میلیارد دلار برآورده شده است.

قرارداد با مایکروسافت و گوگل سهم بزرگ‌تری را در اینترنت به توییتر داده و منفعت مالی آشکاری برای این شرکت دارد. در ماه‌های اخیر شایع شد گوگل و مایکروسافت برای خرید توییتر اقدام خواهند کرد اما هیچ اتفاقی نیفتاد. توییتر اکنون هر دو شرکت را هدف گرفته اما اولویتش دسترس‌پذیر کردن داده‌های فوری برای کاربران است.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed