تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای مطبوعات

تاریخ ارسال: شنبه، 18 مهرماه 1388  

 

رسوایی‌های برلوسکونی به فروش روزنامه‌ها رونق بخشید

 
 

آنگونه که ناشران ایتالیایی دریافته‌اند روزنامه‌ها در طول جنجال‌هایی که حول رسوایی‌هایی نخست وزیر این کشور به وجود آمده، فروش خوبی داشته‌اند.  

 
 

آنگونه که ناشران ایتالیایی دریافته‌اند روزنامه‌ها در طول جنجال‌هایی که حول رسوایی‌هایی نخست وزیر این کشور به وجود آمده، فروش خوبی داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، روزنامه لارپوبلیکا که در رم منتشر می‌شود همانند روزنامه کوریرا دلاسرا که پیشروی بازار است، مدعی است هر روز نسخه‌های بیش‌تری می فروشد. مجله هفتگی اسپرسو نیز از رونق فروش خوبی برخوردار شده است.

به گفته یک تحلیلگر رسانه ایتالیایی، این یک تنفس هوای تازه برای روزنامه‌ها است؛ بر اساس گزارش گاردین، به همراه افزایش فروش نسخه‌ها، ناشران روزنامه ایتالیایی افزایش قیمت سهم را نیز جشن گرفته‌اند به طوری که با وجود رکود تبلیغاتی، سهام شرکت‌های روزنامه بسیار بهتر از استاندارد بازار بورس ایتالیا بوده است.

اما تنها مشکلی که پیش روی این روزنامه‌هاست اقدامات حقوقی صورت گرفته از جانب سیلویو برلوسکونی است که مدعی است روزنامه‌ها به وی افترا زده‌اند و در مقابل موجب شده اعتراض‌ها و عریضه‌هایی در حمایت از آزادی مطبوعات صورت بگیرد که تبلیغات خوشایندی برای نشریه‌های ضد برلوسکونی به شمار می‌رود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed