تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 15 مهرماه 1388  

 

صاحبان مشاغل دسترسی به فیس‌بوک و توییتر را محدود می‌کنند

 
 

بر طبق بررسی های Robert Half Technology، بیش از 54 درصد شرکت ها و موسسات تجاری در آمریکا دسترسی به سایت های شبکه ای اجتماعی مانند فیس بوک، LinkedIn، MySpace و توییتر را در محیط های کاری محدود کرده اند.  

 
 

بر طبق بررسی های Robert Half Technology، بیش از 54 درصد شرکت ها و موسسات تجاری در آمریکا دسترسی به سایت های شبکه ای اجتماعی مانند فیس بوک، LinkedIn، MySpace و توییتر را در محیط های کاری محدود کرده اند.

به گزارش فارس به نقل از کامپیوتر ورلد، 19 درصد از شرکت ها هم استفاده از این شبکه ها را تنها برای مقاصد تجاری مجاز دانسته اند و 16 درصد هم به صورت محدود استفاده های شخصی از این شبکه ها را مجاز دانسته اند.

جالب آنکه تنها حدود 10 درصد شرکت های تجاری آمریکایی به کارمندان خود اجازه می دهند به طور نامحدود از این سایت ها بازدید کنند.

اتلاف وقت در این سایت ها و عدم توجه به وظایف شغلی و کاری اصلی ترین عامل بلوکه کردن سایت های شبکه ای در محیط های کاری در آمریکا است.

بررسی مستقل دیگری که به تازگی توسط Nucleus Research صورت گرفته نشان می دهد بهره وری در شرکت هایی که دسترسی به این سایت ها را محدود نمی کنند تا 1.5 درصد کاهش می یابد.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed