تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: جامعه ‌اطلاعاتی

تاریخ ارسال: چهارشنبه، 15 مهرماه 1388  

 

چین در رویای ایجاد امپراطوری رسانه‌‌ای

 
 

چین قصد دارد با صرف میلیاردها دلار در ظرف چند سال آینده شرکت‌های رسانه‌یی و سرگرمی ایجاد کند که توان رقابت با غول‌های رسانه‌یی مانند نیوزکورپ و تایم وارنر را داشته باشند.  

 
 

چین قصد دارد با صرف میلیاردها دلار در ظرف چند سال آینده شرکت‌های رسانه‌یی و سرگرمی ایجاد کند که توان رقابت با غول‌های رسانه‌یی مانند نیوزکورپ و تایم وارنر را داشته باشند.

به گزارش ایسنا، شورای دولتی چین در هفته گذشته طرح بلندپروازانه در دستورالعمل خود گنجانده که درصدد ایجاد شرکت‌های سرگرمی، خبری و فرهنگی است که گرایش بازاری داشته باشند و کمتر از حمایت دولتی بهره بگیرند.

به گفته تحلیلگران، چین به طور خلاصه مایل است صنایع خود را به شرکت‌هایی مشابه بلومبرگ، تایم وارنر و ویاکام تبدیل کند. این کشور در بخشی از تلاش درازمدت برای استفاده از قدرت نرم به جای نیروی نظامی به‌منظور جلب دوستان خارجی، امیدوار است این اقدامات تصویر این کشور در جهان را بهبود ببخشد.

این کشور همچنین به شرکت‌های خارجی اجازه می‌دهد در همه زمینه‌ها شامل تولیدات موسیقی، فیلم، تلویزیون، تئاتر و اپرا در این کشور البته از طریق شرکت‌های چینی سرمایه‌گذاری کنند.

دولت چین هفته گذشته اعلام کرد گروه‌های تحت مالکیت دولت مجددا سازماندهی می‌شوند تا امکان سرمایه‌گذاری خارجی را بیابند و به این طریق به جای متکی ماندن به دولت، روی پای خود بایستند.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed