تبلیغات در مدیانیوز

 
راهنمای آنلاین روزنامه‌نگاران
 
دوره‌های دانشگاهی رسانه و ارتباطات
 

--------------------------------------------
mevlana rumi
Jalaluddin Mohammad (Rumi), the Persian Sufi poet and Mystic
--------------------------------------------
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی، مطالعات رسانه‌ای، مطالعات ارتباطی
--------------------------------------------

 

آخرین اخبار


- گوگل ۳۲ نام دامنه را تصاحب کرد
- پرونده اکتا به دیوان دادگستری اروپا ارجاع شد
- اعتراض به خودکشی تعدادی از کارگران اپل در چین
- قوانین تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی
- فناوری‌های تشخیص چهره به کمک تبلیغات می‌آیند
- این هرم وارونه نمی‌ماند: پاسداشت ۴۰ سال روزنامه‌نگاری حسین قندی
- حمله هکرها به بازار بورس آمریکا در حمایت از جنبش وال‌استریت
- رئیس گوگل 1.5 میلیارد دلار سهامش را می‌فروشد
- تولید تبلت ۲۰۰ دلاری توسط ارتش پاکستان
- مایکروسافت چرخه زندگی ویندوزها را طولانی می‌کند

 

گروه خبری: دنیای اینترنت

تاریخ ارسال: سه شنبه، 14 مهرماه 1388  

 

توییتر به دنبال ایجاد ارزش است، نه درآمد

 
 

علی‌رغم رشد قابل توجه، Twitter هنوز هم درآمد‌ساز نیست. اوان ویلیامز، یکی از بنیان‌گذاران این شرکت که هم‌اکنون سمت مدیرعاملی آن را به عهده دارد، بیان کرد عدم درآمدسازی مسئله‌ای را برای این شرکت ایجاد نمی‌کند. 

 
 

همکاران سیستم - علی‌رغم رشد قابل توجه، Twitter هنوز هم درآمد‌ساز نیست. اوان ویلیامز، یکی از بنیان‌گذاران این شرکت که هم‌اکنون سمت مدیرعاملی آن را به عهده دارد، بیان کرد عدم درآمدسازی مسئله‌ای را برای این شرکت ایجاد نمی‌کند.

آقای ویلیامز قبل از Twitter چند شرکت دیگر را نیز ایجاد کرده بود که Blogger در زمره آنها قرار داشت. این شرکت نهایتاً به گوگل فروخته شد. درسی که وی از کل تجربیاتش گرفته این است: "کاری را انجام دهید که جای آن در جهان خالیست،" و نه آنچه یک دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ممکن است در طرح تجاری خود مطرح کند.

خطاب به صدها خبرنگار که در شهر سانفرانسیسکو به مناسبت انجمن اخبار اینترنتی گردهم آمده بودند، ویلیامز تصریح کرد: وقتی به من می‌گویند شکست خواهی خورد، تازه انگیزه پیدا می‌کنم.

بعد از جذب 100 میلیون دلار سرمایه از جانب سرمایه‌گذاران، ویلیامز هنوز هم در پی تعریف مدل درآمد‌سازی خاصی برای شرکتش نیست.

وی گفت Twitter بیشتر در پی ایجاد ارزش است. به‌طور مثال فهرست Twitter خدمتی است که اجازه می‌دهد کاربران آدرس دوستان خود را به‌صورت خصوصی یا عمومی منتشر کنند. همچنین می‌توان نویسنده‌های مورد علاقه را برحسب موضوع فهرست‌بندی کرد و سپس این فهرست‌ها را در اختیار سایرین قرار داد تا ایشان نیز به این نویسندگان دسترسی پیدا کنند. به این ترتیب می‌توان با کمک این ابزار به بهترین محتوا در سایت Twitter دست یافت.

اگرچه این فهرست‌ها کمک می‌کند جهان هرج و مرج گونه Twitter سازماندهی پیدا کند، اما ابزار قوی جستجو نیز یک ضرورت است.

ویلیامز بعد از سخنرانی خود اذعان داشت موتور جستجوی فعلی Twitter ابتدایی است و تیمی از متخصصان مشغول توسعه آن هستند. وی گفت هدف این است که نتایج تکراری و یا غیر‌مرتبط از فهرست‌های جستجو حذف شود. وی اضافه کرد متخصصان این شرکت در حال ایجاد ابزار برنامه‌نویسی هستند تا محل جغرافیایی کاربران در مکاتباتشان ثبت شود.

 
 

ارسال مطلب به:

Cloob del.icio.us  Digg Socializer  
 

 

 

 رسانه‌های جمعی | رسانه‌های اجتماعی | رسانه‌های دیجیتال | رسانه‌های شخصی | روزنامه‌نگاری | علوم ارتباطات | زندگی رسانه‌ای | تبلیغات | سازمان‌های رسانه‌ای | رویدادها

صفحه اول |
راهنمای روزنامه‌نگاران | راهنمای دانشگاه و آموزش | رسانه‌های اجتماعی | برچسب‌ها | پیوندها | نقشه ‌سایت | تبلیغات | درباره ما | RSS

 
 
صفحه اول
رسانه‌های جمعی
رسانه‌های دیجیتال
رسانه‌های شخصی
رسانه‌های اجتماعی
سازمان‌های رسانه‌ای
رویدادهای رسانه‌ای
زندگی رسانه‌ای
علوم ارتباطات
روزنامه‌نگاری
تبلیغات
 
خبرنامه

با وارد کردن ایمیل و مشترک شدن در خبرنامه، مطالب روزانه ارسال می‌شود

 

 

 

 
info-at-medianews.ir Feed Google Plus Twitter Facebook FriendFeed